Ειδικότερα, η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία ανέφερε έσοδα 14,3 εκατ. δολαρίων το α’ τρίμηνο του 2021, μειωμένα κατά 7,3% σε σύγκριση με τα έσοδα 15,4 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.
Αντίθετα, τα καθαρά κέρδη της Euroseas ανήλθαν στα 3,8 εκατ. δολάρια το φετινό πρώτο τρίμηνο, που είναι σχεδόν διπλάσια από τα κέρδη ύψους 2 εκατ. δολαρίων το περσινό α’ τρίμηνο.
Τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων της εταιρείας για το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 6,9 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με τα 8 εκατ. δολάρια για την ίδια περίοδο του 2020.
Το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) ανήλθε στα 12.134 δολάρια το α’ τρίμηνο του 2021 από 9.615 δολάρια το ίδιο τρίμηνο του 2020.
Το προσαρμοσμένο EBITDA για το πρώτο τρίμηνο του 2021 διαμορφώθηκε στα 5,6 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με 4,1 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, σημείωσε:
«Τους τελευταίους τρεις μήνες, η ναυλαγορά των containerships συνέχισε την ανοδική της πορεία, ξεπερνώντας τα επίπεδα-ρεκόρ του 2008 και φτάνοντας πολύ κοντά στα υψηλά όλων των εποχών, που παρατηρήθηκαν τελευταία το 2005.
Η ανάκαμψη της ζήτησης και ορισμένες ανεπάρκειες στην εφοδιαστική αλυσίδα, όπως π.χ. η συμφόρηση στα λιμάνια, η αντικατάσταση πληρωμάτων και τα πρωτόκολλα που σχετίζονται με την πανδημία, συνδυάστηκαν με μέτρια αύξηση της προσφοράς, προκειμένου να υποστηριχθούν τα σημερινά επίπεδα της αγοράς.
Οι αυξημένοι ναύλοι είχαν θετική επίδραση στην κερδοφορία μας, η οποία θα ενισχυθεί περαιτέρω εάν ανανεώσουμε τις συμφωνίες ναύλωσης για τα υπόλοιπα πλοία μας στους επόμενους 4 με 5 μήνες.
Εκτός από τη ναύλωση των πλοίων μας σε υψηλότερες τιμές, η ισχυρή ναυλαγορά επέτρεψε να κλείσουμε συμφωνίες για ναυλώσεις μεγαλύτερης διάρκειας, δύο ή περισσότερων ετών, εξασφαλίζοντας έτσι τα κέρδη μας μέχρι το επόμενο έτος, ακόμη και μέχρι το 2023.
Πιστεύουμε ότι οι ευνοϊκές συνθήκες της αγοράς θα συνεχιστούν για το υπόλοιπο του έτους και το επόμενο, καθώς οι οικονομίες εκτιμάται ότι θα συνεχίσουν να ανακάμπτουν από την πανδημία, καταγράφοντας ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ και οι παραδόσεις πλοίων θα είναι περιορισμένες».
Σημειώνεται ότι η Euroseas διαχειρίζεται ένα στόλο 14 πλοίων, εκ των οποίων 9 είναι feeder containerships και 5 intermediate container carriers.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr