Ειδικότερα, η συμφωνία αφορά το M/V «EM Hydra», χωρητικότητας 1.740 TEUs και κατασκευής 2005. Το νέο συμβόλαιο ναύλωσης είναι διάρκειας 23-25 μηνών, με τους μέσους ημερήσιους ναύλους να υπολογίζονται στα περίπου 20.000 δολάρια.
Η σύμβαση θα ξεκινήσει την περίοδο από 15 Μαΐου έως τις 25 Μαΐου, όταν δηλαδή το πλοίο θα παραδοθεί εκ νέου από τον τρέχοντα ναυλωτή του.
Με αφορμή την επίτευξη της σύμβασης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Euroseas, Αριστείδης Πίττας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη νέα ναύλωση του πλοίου μας "EM Hydra" για τουλάχιστον 23 μήνες, με το ύψος του deal να είναι περίπου 2,5 φορές μεγαλύτερο από το επίπεδο της τρέχουσας ναύλωσής της.
Η νέα συμφωνία έρχεται λιγότερο από ένα μήνα μετά τη ναύλωση του "Joanna", ένα πλοίο χωρητικότητας 1.732 TEUs και κατασκευής 1999, με το συμβόλαιό του να διαρκεί για τουλάχιστον 18 μήνες και με τους μέσους ημερήσιους ναύλους να διαμορφώνονται στα 16,800 δολάρια, δείγμα του πόσο έντονα συνεχίζει να αυξάνεται η αγορά.
Η νέα ναύλωση θα εξασφαλίσει τουλάχιστον 13,8 εκατ. δολάρια σε έσοδα και θα συνεισφέρει στα EBITDA κατά περίπου 9 εκατ. δολάρια».
Υπενθυμίζεται ότι η ναυτιλιακή, που δραστηριοποιείται στα containerships, κατέγραψε το 2020 αύξηση εσόδων κατά 33,2% στα 53,3 εκατ. δολάρια το 2020 από τα 40 εκατ. δολάρια το 2019. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 4 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 1,7 εκατ. δολαρίων το 2019.
Η Euroseas διαχειρίζεται ένα στόλο 14 boxships, χωρητικότητας από 1.439 έως και 5.610 TEUs, εκ των οποίων 9 είναι feeder containerships και 5 intermediate container carriers.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr