Τα δύο πλοία αναμένεται να κατασκευαστούν στο κινέζικο ναυπηγείο Dalian Cosco KHI Ship Engineering (DACKS) και θα παραδοθούν στη Genco τον Ιανουάριο του 2022.
Πλέον, η Genco έχει προσθέσει συνολικά 6 ultramaxes από τον Δεκέμβριο του 2020, διπλασιάζοντας τον στόλο της σε ultramaxes.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι ναύλωσε δύο πλοία και συγκεκριμένα το capesize Baltic Bear με ημερήσια ναύλα 32.000 δολάρια για 10 έως 14 μήνες και το ultramax Genco Vigilant με ημερήσια ναύλα 17.750 δολάρια για 11 έως 13 μήνες.
Με αφορμή την αγορά των δύο πλοίων, ο διευθύνων σύμβουλος της Genco, John C. Wobensmith, σχολίασε:
«Με την τελευταία εξαγορά επεκτείναμε τον στόλο μας σε ένα ελκυστικό momentum για την αγορά ξηρού φορτίου, καθώς η αξία των περιουσιακών στοιχείων (assets) επηρεάζεται θετικά από το ισχυρό περιβάλλον ναύλων, που οδηγεί σε ελκυστικές αποδόσεις κεφαλαίου.
Με την κατασκευή τους να λαμβάνει χώρα σε ναυπηγείο πρώτης τάξεως, αναμένουμε ότι αυτά τα δύο ultramaxes θα ενσωματωθούν στον στόλο μας, μειώνοντας παράλληλα το αποτύπωμα άνθρακα, καθώς αντικαθιστούν παλαιότερα και λιγότερο αποδοτικά πλοία μας.
Αυτά τα πλοία αποτελούν τη συνέχεια της αναπτυξιακής μας πορεία στον τομέα των ultramaxes, βελτιώνοντας παράλληλα το ηλικιακό προφίλ της βάσης των assets μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr