Στο πλαίσιο της ένταξής της, η εταιρεία αγόρασε το Green Pioneer, ένα πλοίο που κατασκευάστηκε το 2010 και είναι ικανό να μεταφέρει τόσο LPG (υγραέριο) όσο και αμμωνία.
Η MOL έχει επίσης υπογράψει σύμβαση χρονοναύλωσης με την Trammo, μια αμερικανική εταιρεία εμπορίου αμμωνίας. Υπενθυμίζεται ότι η MOL είχε δραστηριοποιηθεί και στο παρελθόν στον τομέα της μεταφοράς αμμωνίας μέχρι και το 2016.
Η εταιρεία τονίζει στην ανακοίνωσή της ότι η αμμωνία χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο ως πρώτη ύλη για λιπάσματα και η ζήτησή της αναμένεται να αυξηθεί σταδιακά, όσο αυξάνεται και η παραγωγή των τροφίμων.
«Παράλληλα, τα τελευταία χρόνια, η αμμωνία έχει τραβήξει την προσοχή ως καθαρό καύσιμο νέας γενιάς, το οποίο δεν παράγει διοξείδιο του άνθρακα (CO2) κατά την καύση του, ενώ και ως “μεταφορέας υδρογόνου” βελτιώνει την αποτελεσματικότητα στη διαδικασία παράδοσης και παραλαβής υδρογόνου», πρόσθεσε.
Σε αυτό το πλαίσιο, η MOL ανακοίνωσε πως θα αναλάβει την αξιόπιστη μεταφορά αμμωνίας και υδρογόνου «που αναμένεται να έχουν υψηλή ζήτηση ως καύσιμα στο μέλλον, αλλά και να συμβάλουν στη μετάβαση σε μιας απανθρακοποιημένης κοινωνίας».
Αξίζει να σημειωθεί πως οι Itochu Corp, Itochu Enex, Vopak, Pavilion Energy και Total υπέγραψαν στις 17 Μαΐου, μαζί με τη MOL, μνημόνιο συνεργασίας με στόχο την κοινή μελέτη για την ανάπτυξη της αμμωνίας σε νέο καύσιμο των πλοίων στη Σιγκαπούρη.
Επίσης, η MOL μαζί με τις Keppel Data Centres, Kawasaki Heavy Industries, Linde Gas Singapore και Vopak LNG υπέγραψαν στις 12 Μαΐου μνημόνιο συνεργασίας, σύμφωνα με το οποίο θα εξερευνήσουν τις προοπτικές ενός εγχειρήματος ανάπτυξης μιας υποδομής προμήθειας υγροποιημένου υδρογόνου (LH2) στα κέντρα δεδομένων της Keppel στη Σιγκαπούρη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr