Η συμφωνία αφορά το boxship «Joanna», χωρητικότητας 1.732 TEUs και κατασκευής 1992. Το νέο συμβόλαιο θα ξεκινήσει την περίοδο από τις 20 Απριλίου έως τις 2 Μαΐου και θα διαρκέσει περίπου 18-21 μήνες, με τους μέσους ημερήσιους ναύλους να διαμορφώνονται στα 16.800 δολάρια. Το ύψος του deal λαμβάνει ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως η τρέχουσα ναύλωση του πλοίου είχε «κλειδώσει» στα 8.050 δολάρια την ημέρα. Σημειώνεται ότι δεν έχει γίνει ακόμη γνωστός ο ναυλωτής.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη νέα ναύλωση του πλοίου μας, Joanna, για μία περίοδο τουλάχιστον 18 μηνών, με υπερδιπλάσιους ναύλους, εν συγκρίσει με την υφιστάμενη συμφωνία. Η νέα ναύλωση θα εξασφαλίσει τουλάχιστον 9 εκατ. δολάρια έσοδα και θα συμβάλει στα ετήσια EBITDA κατά περίπου 3,2 εκατ. δολάρια. Παράλληλα, η νέα συμφωνία βελτιώνει την κερδοφορία και την ορατότητα των ταμειακών μας ροών» σχολίασε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και CEO της Euroseas, Αριστείδης Πίττας.
«Η τρέχουσα δυναμική της αγοράς των containerships μας έχει επιτρέψει να ανανεώσουμε τις ναυλώσεις σε επτά από τα πλοία μας από τον περασμένο Νοέμβριο, σε ναύλους, περισσότερο από διαπλάσιους από τα προηγούμενα επίπεδα. Οι ναύλοι ενός ακόμη πλοίου του στόλου μας, του Synergy Oakland, είναι συνδεδεμένοι με τον δείκτη της αγοράς και αναπροσαρμόζονται κάθε τρίμηνο, σύμφωνα με τα επίπεδα του δείκτη. Επίσης, τέσσερα ακόμη από τα πλοία μας θα ανανεώσουν τις ναυλώσεις τους, το επόμενο τετράμηνο.
Με δεδομένο ότι αυτές οι ανανεώσεις αντανακλούν τα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς, θα ενισχύσουν περαιτέρω την κερδοφορία μας. Ο στόλος μας αποφέρει σημαντικές ταμειακές ροές, οι οποίες θα ισχυροποιήσουν περαιτέρω τον ισολογισμό μας και θα αξιοποιηθούν για νέες επενδύσεις ή για επαναδιανομή μερισμάτων, κατά την κρίση του διοικητικού μας συμβουλίου» πρόσθεσε ο κ. Πίττας.
Η Euroseas διαχειρίζεται ένα στόλο 14 boxships, χωρητικότητας από 1.439 έως και 5.610 TEUs.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr