Προς αυτήν την κατεύθυνση, σύμφωνα με πληροφορίες του Reporter, η Chandris Hellas, συμφερόντων της οικογένειας Χανδρή επέκτεινε το ναυπηγικό της πρόγραμμα στη Νότια Κορέα, παραγγέλνοντας ένα επιπλέον tanker, τύπου aframax.
Ειδικότερα, όπως έγινε γνωστό πριν από περίπου δύο μήνες, η ναυτιλιακή παρήγγειλε στο νοτιοκορεάτικο Daehan Shipbuilding ένα aframax, χωρητικότητας 115.000 dwt. Το συμβόλαιο προέβλεπε option για ένα ακόμη πλοίο ίδιο τύπου, η οποία και ασκήθηκε πρόσφατα. Ναυλομεσιτικές πηγές μεταφέρουν στο Reporter πως κάθε πλοίο θα κοστίσει περίπου 48 εκατ. δολάρια, ενώ αμφότερα θα παραδοθούν το 2022. Οι ίδιες πηγές σημειώνουν ότι τα επίπεδα της συμφωνίας συμπίπτουν με αυτά της αγοράς για ένα νέο aframax.
Σημειώνεται ότι το Reporter επικοινώνησε με τη ναυτιλιακή προς επιβεβαίωση της παραγγελίας για να λάβει την εξής απάντηση: «Ουδέν σχόλιο».
Δικαιώματα option σε υφιστάμενες παραγγελίες δεξαμενόπλοιων άσκησαν τελευταία η Aegean Shipping Management, συμφερόντων της οικογένειας Μελισσανίδη και η Centrofin του Δημήτρη Προκοπίου.
Ο Όμιλος Χανδρή ιδρύθηκε το 1911 και σήμερα δραστηριοποιείται μέσω διαφορετικών εταιρειών σε υγρό και ξηρό φορτίο, ενώ το 2014 εισήλθε στην αγορά LNG. Συνολικά διαχειρίζεται περίπου 33 πλοία, χωρητικότητας που υπερβαίνει τα 3,8 εκατ. dwt. Επικεφαλής του Ομίλου είναι οι Γιάννης και Μιχάλης Χανδρής.
Η οικογένεια είχε επεκταθεί και στην κρουαζιέρα, ιδρύοντας το 1988 τη Celebrity Cruises, η οποία αργότερα έγινε μέλος του «γίγαντα» του κλάδου, Royal Caribbean Group.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr