Τα συγκεκριμένα συστήματα απεδείχθησαν ιδιαίτερα ελκυστικά για την ευθυγράμμιση με τον κανονισμό του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για τα καύσιμα (IMO 2020), ειδικά για τα μεγαλύτερα πλοία.
Μεταξύ των επιμέρους ναυτιλιακών κλάδων, το 15,9% όλων των containerships (28,7% σε TEUs), το 11,4% των bulkers (22,7% σε dwt), το 24,5% των crude oil tankers (29,9% σε dwt) και το 4,2% των oil product tankers (13,4% σε dwt) είναι εξοπλισμένα με scrubbers, σύμφωνα με την BIMCO.
Το spread
«Τα χαμηλότερα επίπεδα του spread ανάμεσα στα καύσιμα HSFO (high sulphur fuel oil) με 3,5% ποσοστό θείου, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούνται μέσω των scrubbers και στα καύσιμα VLSFO (Very-low sulphur fuel oil) με χαμηλό ποσοστό θείου 0,5% εντοπίζονται στη δυτική ακτή των ΗΠΑ και τα υψηλότερα στη Μέση Ανατολή. Στο ενδιάμεσο, τα πιο κοινά επίπεδα είναι τα 118 δολάρια ανά τόνο, αυτά βρίσκεις και στη Σιγκαπούρη» τόνισε ο αναλυτής της BIMCO, Peter Sand.
«Καθώς το spread έχει σταθεροποιηθεί πάνω από τα 100 δολάρια ανά τόνο, πλοιοκτήτες και επενδυτές είναι πιθανό να παραγγείλουν νέα πλοία με scrubbers» πρόσθεσε ο Sand.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr