Πηγές της ναυτιλιακής τόνισαν στο Reporter πως τοποθετήθηκε παραγγελία για δύο containerships, χωρητικότητας 13.000 TEUs έκαστο, με option για δύο ακόμη. Οι ίδιες πηγές δεν μπόρεσαν να δώσουν περαιτέρω πληροφορίες για το ύψος της συμφωνίας, αλλά ναυλομεσίτες τοποθετούν το deal στα 420 εκατ. δολάρια συνολικά.
Το πρώτο από τα πλοία, τα οποία θα καίνε συμβατικά καύσιμα, αναμένεται να παραδοθεί στην ChartWorld Shipping το 2023. Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα συγκεκριμένα boxships θα είναι και τα μεγαλύτερα που έχει κατασκευάσει ποτέ το κινεζικό ναυπηγείο New Times Shipbuilding, το οποίο ανέλαβε την υλοποίηση της παραγγελίας.
Να σημειωθεί ότι η ναυτιλιακή «τρέχει», παράλληλα, ένα πρόγραμμα για δεξαμενόπλοια στο ίδιο ναυπηγείο. Η αρχική παραγγελία προέβλεπε τέσσερα crude oil tankers με option για τέσσερα ακόμη, χωρητικότητας 115.000 dwt έκαστο, με την παράδοσή τους να προγραμματίζεται για το τρέχον και το επόμενο έτος. Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο πλευρές ξεκίνησε το 2016, όταν η Chartworld αγόρασε ένα bulker, χωρητικότητας 180.000 dwt.
Νωρίτερα μέσα στο μήνα, το όνομα της ναυτιλιακής συνδέθηκε με την αγορά των τριών kamsarmaxes «Tharkey» (χωρητικότητας 79.224 dwt και κατασκευής 2010), «Sher-E Punjab» (χωρητικότητας 79.200 dwt και κατασκευής 2011) και «Veenus» (χωρητικότητας 79.200 dwt και κατασκευής 2011). Σημειώνεται ότι και τα τρία πλοία κατασκευάστηκαν στo κινεζικό ναυπηγείο Dalian, ενώ αποκτήθηκαν en bloc (αλληλοεξαρτώμενες συναλλαγές), έναντι 30,3 εκατ. δολαρίων.
Η ChartWorld Shipping είναι μία παραδοσιακή δύναμη της ελληνικής Ναυτιλίας με ένα διαφοροποιημένο στόλο, ο οποίος αποτελείται από περίπου 70 πλοία.
Γιώργος Γεωργίου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr