Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Braemar ACM, 16 kamsarmaxes έχουν παραδοθεί μέχρι τώρα το 2021, προσθέτοντας 1,3% στη χωρητικότητα του κλάδου ξηρού φορτίου.
Τα kamsarmaxes, τα οποία ουσιαστικά είναι υπερμεγέθη panamaxes, έπλευσαν στις θάλασσες για πρώτη φορά το 2005, ενώ το πρώτο πλοίο τέτοιου τύπου ναυπηγήθηκε στο ιαπωνικό Tsuneishi Shipbuilding, όπως αναφέρει το splash247.
Τα τελευταία χρόνια, ο αριθμός των kamsarmaxes έχει ξεπεράσει αυτόν των panamaxes. Το μέγεθος του στόλου των τελευταίων σημειώνει πτώση, καθώς έξι πλοία αποχώρησαν, ενώ καταγράφηκε μόλις μία παράδοση τις πρώτες εβδομάδες του 2021.
Η Braemar εκτιμά ότι 66 ακόμη kamsarmaxes θα παραδοθούν το τρέχον έτος, ήτοι το 5% του εν ενεργεία στόλου. Την ίδια ώρα, αναμένονται μόλις 6 παραδόσεις panamaxes, γεγονός που σημαίνει ότι θα διευρυνθεί το χάσμα ανάμεσα στους δύο τύπους πλοίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr