Ειδικότερα, σύμφωνα με την Braemar ACM, καταγράφεται σημαντική αύξηση στα capesizes, τα οποία βρίσκονται σε αναμονή, φτάνοντας τα 10,3 εκατ. dwt αυτήν την εβδομάδα. Πρόκειται για αύξηση 32% από τα μέσα Οκτωβρίου.
Στην Κίνα εντοπίζονται τα τρία αγκυροβόλια με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις πλοίων ξηρού φορτίου, με το Bayuquan να βρίσκεται αντιμέτωπο με ουρά 80 πλοίων, επεσήμανε ο οίκος. Από αυτά, τα 19 είναι capes.
Σύμφωνα με την Braemar, η πρόσφατη ανεπίσημη κινεζική απαγόρευση στις εισαγωγές άνθρακα από την Αυστραλία εμποδίζει μία σειρά από capes να ξεφορτώσουν, ενώ επιβραδυντικά λειτουργούν και οι αυστηροί έλεγχοι λόγω κορονοϊού.
Σημειώνεται ότι οι κινεζικοί δεσμοί με την Αυστραλία έχουν αποκοπεί σε σημαντικό βαθμό, καθώς η Καμπέρα ηγείται της έρευνας για το πως ξεκίνησε η εξάπλωση της πανδημίας. Το Πεκίνο επέβαλε δασμούς 80% στις αγορές κριθαριού τον Μάιο, ενώ τον περασμένο μήνα έγινε γνωστό ότι οι κινεζικοί μύλοι και άλλες επιχειρήσεις σταμάτησαν να χρησιμοποιούν αυστραλιανό άνθρακα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr