Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου, Banchero Costa, η Unisea Shipping, συμφερόντων του Αδαμάντιου Λαιμού τοποθέτησε παραγγελία στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Samsung HI για δύο suezmaxes, χωρητικότητας 158.000 dwt, έναντι 55 εκατ. δολαρίων έκαστο. Οι παραδόσεις των πλοίων αναμένονται το Δεκέμβριο του 2022 και το Μάρτιο του 2023.
Παράλληλα, με βάση τη ναυλομεσιτική Αllied Shipbroking, η Golden Energy Management, συμφερόντων της οικογένειας Ρέστη, προχώρησε στην παραγγελία 1+1 tanker, χωρητικότητας 50.000 dwt στο νοτιοκορεάτικο STX έναντι 34 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο θα παραδοθεί το 2022.
Όπως αναφέρει η Αllied Shipbroking, ήταν μία εντυπωσιακή εβδομάδα για νεότευκτα δεξαμενόπλοια, δεδομένων των χαμηλών επιπέδων της ναυλαγοράς. Την τελευταία εβδομάδα, 10 νέες μονάδες προστέθηκαν στο βιβλίο παραγγελιών.
Είναι πολύ πιθανό, επισημαίνει, πολλοί πλοιοκτήτες να βλέπουν ότι η αγορά φτάνει στα όριά της και το ισοζύγιο προσφοράς-ζήτησης να είναι βελτιωμένο τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη την αβεβαιότητα που επισκιάζει τα tankers, ο οίκος δεν αναμένει αυτή η αυξημένη δραστηριότητα να συνεχιστεί τις επερχόμενες εβδομάδες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr