Πιο συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή ενισχύθηκε με το JPO Scorpius, χωρητικότητας 2.572 TEUs και κατασκευής 2007 και με δύο ακόμα boxships χωρητικότητας 5.600 TEUs (κατασκευής 2006) και 4.200 TEUs (κατασκευής 2011).
Παράλληλα, έκανε γνωστό ότι προχώρησε στην πώληση δύο παλαιότερων boxships και συγκεκριμένα των Zagora, χωρητικότητας 1.162 TEUs και κατασκευής 1995 και Singapore Express, χωρητικότητας 4.890 TEUs και κατασκευής 2000.
Αναφορικά με το πρόγραμμα ναυπηγήσεων, η εταιρεία έχει παραλάβει τα τρία από τα πέντε πλοία χωρητικότητας 13.000 TEUs, τα οποία έχει παραγγείλει.
Τα καθαρά κέρδη της Costamare ανήλθαν στα 25,2 εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο, έναντι 35,9 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Τα έσοδα από ταξίδια διαμορφώθηκαν στα 107,9 εκατ. δολάρια, από 123,6 εκατ. δολάρια πέρυσι. Η ρευστότητα στο τέλος του τρίτου τριμήνου διαμορφώθηκε στα 210,4 εκατ. δολάρια.
Η ναυτιλιακή διαχειρίζεται έναν στόλο 72 containerships.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr