Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, προχώρησε στην αγορά του bulker τύπου panamax CRIMSON MONARCH, χωρητικότητας 77.116 dwt και κατασκευής 2014, έναντι 17,5 εκατ. δολαρίων. Παράλληλα, η ναυτιλιακή απέκτησε και το ultramax, χωρητικότητας 60.414 dwt και κατασκευής 2016, έναντι 18,5 εκατ. δολαρίων.
Σε συμφωνία για την απόκτηση μεταχειρισμένου πλοίου ήρθε και η Lomar Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Λογοθέτη. Πιο συγκεκριμένα, ενισχύει το στόλο της με το containership, τύπου panamax MARIA SCHULTE, χωρητικότητας 3,534 TEUs και κατασκευής 2006, έναντι 7,5 εκατ. δολαρίων.
Έντονη είναι η δραστηριότητα το τελευταίο διάστημα στη second hand αγορά bulkers και tankers. Παρότι διατυπώνονται επιφυλάξεις για τη διατήρηση αυτού του θετικού κλίματος, τα deals, τουλάχιστον για την ώρα, είναι πολλά και η συμμετοχή των Ελλήνων εφοπλιστών μεγάλη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr