Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε την επέκταση χρονοναύλωσης για τουλάχιστον 12 μήνες και μέγιστη διάρκεια τους 13 μήνες, με option για επιπλέον 10 έως 12 μήνες, για το πλοίο Akinada Bridge, χωρητικότητας 5.600 TEUs και έτος κατασκευής το 2001. Τα μέσα ημερήσια ναύλα ανέρχονται σε 17.250 δολάρια και 20.000 δολάρια αντίστοιχα για τις δύο περιόδους, ενώ η νέα ναύλωση θα τεθεί σε ισχύ στις 30 Οκτωβρίου.
Παράλληλα, η εταιρεία ενημέρωσε ότι οι ναυλωτές του πλοίου Synergy Oakland έκαναν χρήση του δικαιώματος option για την επέκταση της ναύλωσης για επιπλέον 8-12 μήνες, ενώ η 23η Οκτωβρίου ορίστηκε η ημερομηνία έναρξης ισχύος.
Τέλος, η Euroseas υπέγραψε συμφωνία για την πώληση του Ninos, χωρητικότητας 1.969 TEUs, κατασκευής 1990 για scrap. Τα ακαθάριστα έσοδα από την πώληση αναμένεται να διαμορφωθούν σε 2,36 εκατ. δολάρια, ενώ το πλοίο εκτιμάται ότι θα παραδοθεί στον αγοραστή πριν το τέλος του Σεπτεμβρίου.
Ο Πρόεδρος και CEO της ναυτιλιακής, Αριστείδης Πίττας σχολίασε:
«Η δύναμη της αγοράς containerships μεσαίου μεγέθους μας έδωσε τη ευκαιρία να επεκτείνουμε χρονικά τη ναύλωση του Akinada Bridge με ναύλα που θα συμβάλουν σημαντικά στις ταμειακές μας ροές τον επόμενο χρόνο. Eστιάζουμε την αναπτυξιακή μας στρατηγική στον κλάδο των μεσαίων feeder και επιδιώκουμε να αξιοποιήσουμε τη θέση μας ως η μόνη εισηγμένη στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ ναυτιλιακή με μικρότερα containerships.
Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι για τις προοπτικές της αγοράς των containerships σε όλα τα τμήματα, καθώς η ανάπτυξη του στόλου τα επόμενα δύο χρόνια αναμένεται περιορισμένη με βάση τις πρόσφατες τάσεις. Ενθαρρυντικό σημάδι είναι η εκκίνηση της ανάκαμψης της ναυλαγοράς στα τέλη Ιουλίου, αλλά ακόμη θεωρούμε ότι οι οικονομικές αβεβαιότητες παραμένουν υψηλές λόγω τόσο της πιθανότητας αναζωπύρωσης της πανδημίας και των συνεχιζόμενων εμπορικών εντάσεων μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας, οι οποίες επηρεάζουν την αγορά εμπορευματοκιβωτίων».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr