Ειδικότερα, η Εταιρεία ανέθεσε στην ευρέως γνωστή εταιρεία INFORM, πού εδρεύει στο Άαχεν της Γερμανίας και είναι εξειδικευμένη σε θέματα βελτιστοποίησης εργασιών, το έργο για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και διαφάνειας στη διακίνηση οχημάτων στον Σταθμό Αυτοκινήτων του λιμένα.
Πρόκειται για μία συμφωνία για την οποία το Reporter σας είχε ενημερώσει από τις 24 Ιουλίου.
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, για να συνεχίσει την ανάπτυξή των τελευταίων ετών και να ενισχύσει περαιτέρω τη στρατηγική της θέση, η ΟΛΠ Α.Ε. πρόκειται να εφαρμόσει ένα έξυπνο σύστημα πληροφορικής από την INFORM Vehicle Logistics, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει την πλήρη διαφάνεια όλων των διαδικασιών στην εφοδιαστική αλυσίδα των αυτοκινήτων.
Πελάτες, προμηθευτές, πάροχοι υπηρεσιών εφοδιαστικής αλυσίδας και τελωνειακές αρχές θα μπορούν να παρακολουθούν μέσω μιας διαδικτυακής πύλης πού και πότε έχει παραδοθεί ένα αυτοκίνητο. Επιπλέον, οι αλγόριθμοι αυτού του συστήματος παρέχουν τη δυνατότητα βελτιστοποίησης των επιχειρησιακών διαδικασιών σε συνδυασμό με τη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο και προηγμένο σχεδιασμό. Ως αποτέλεσμα, αυτό το σύστημα δίνει στον ΟΛΠ το πλεονέκτημα της αναβάθμισης των προσφερόμενων υπηρεσιών του και της ευελιξίας του σχεδιασμού νέων επιχειρηματικών διαδικασιών.
Το σύστημα θα επιτρέπει στον ΟΛΠ να χρησιμοποιεί πιο αποτελεσματικά τους διαθέσιμους πόρους του και να βελτιώνει συνεχώς τις διαδικασίες του, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερες αποδόσεις. Επιπλέον, θα αυξήσει την ικανότητα εκμετάλλευσης/διαχείρισης των χώρων του Σταθμού Αυτοκινήτων, οι οποίοι καλύπτουν πάνω από 145.000 τετραγωνικά μέτρα και έχουν παραγωγική ικανότητα για περισσότερες από 600.000 κινήσεις ετησίως. Το λιμάνι του Πειραιά ευρισκόμενο κοντά στην πρωτεύουσα της χώρας κατέχει μια εξέχουσα γεωστρατηγική θέση στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και θεωρείται ένας σημαντικός διαμετακομιστικός κόμβος εμπορίου μεταξύ Ευρώπης και Ασίας.
Ψηφιακό σύστημα λήψης αποφάσεων σε λειτουργίες car terminals
“Η δυνατότητα υλοποίησης ενός ψηφιακού συστήματος αποφάσεων για εμάς σημαίνει τόσο λήψη αυτοματοποιημένων βελτιστοποιημένων αποφάσεων όσο και υποστήριξη του management των πελατών μας στη λήψη λειτουργικών και τακτικών αποφάσεων ευκολότερα, παρέχοντας αξιόπιστα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο”, δήλωσε ο Hartmut Haubrich, Διευθυντής Οχημάτων Logistics Systems της INFORM. "Στην περίπτωση του ΟΛΠ, για παράδειγμα, θα δημιουργήσουμε ένα λογισμικό σύστημα αυτόματων εντολών εκτέλεσης εργασιών, θα βελτιστοποιήσουμε και θα διασφαλίσουμε σε πραγματικό χρόνο την ομαλή και εντός των χρονικών στόχων αποτελεσματική εργασία. Με αυτόν τον τρόπο, θα αυξήσουμε την ικανότητα εξυπηρέτησης του Σταθμού αλλά και τη διαθεσιμότητα του καθώς θα διασφαλίζεται η έξυπνη διαχείριση των αποθηκευτικών χώρων".
Τα στελέχη της ΟΛΠ Α.Ε. επισκέφτηκαν διάφορα λιμάνια της Ευρώπης για την εξεύρεση ενός κατάλληλου λογισμικού συστήματος για τη λειτουργία του car terminal, μεταξύ άλλων, τους τερματικούς σταθμούς των International Car Operators (ICO) στο Zeebrugge του Βελγίου, όπου οι εφαρμογές της INFORM υλοποιούνται με επιτυχία. Μέσω ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού, το παραπάνω σύστημα αξιολογήθηκε ως το καλύτερο για τον ΟΛΠ, χάρη στην αποτελεσματικότητα, τη δομή και τον καινοτόμο σχεδιασμό του.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος του ΔΣ της ΟΛΠ Α.Ε. κ. Yu Zenggang: “Με αυτή τη νέα συνεργασία, η ΟΛΠ Α.Ε. στοχεύει στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της ανταγωνιστικότητας του Σταθμού Αυτοκινήτων, ώστε να καταστεί πιο ελκυστικός για τους πελάτες του. Πιστεύουμε ότι το λογισμικό σύστημα παρακολούθησης της διακίνησης των οχημάτων της INFORM μπορεί να εγγυηθεί την επιτυχή ψηφιακή μετεξέλιξη του Σταθμού Αυτοκινήτων της ΟΛΠ Α.Ε.”.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr