Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr

Ο τίτλος του ΔΑΑ είναι διαπραγματεύσιμος στις 8,4 φορές σε όρους EV/EBITDA για το 2025, που αντιστοιχεί σε έκπτωση κατά περίπου15% σε σχέση με τις ομοειδείς εταιρείες που αποτιμώνται με 10 φορές τον δείκτη.
Η έκπτωση στη μετοχή του ΔΑΑ δεν δικαιολογείται, όπως υποστηρίζει η UBS και αιτιολογεί τη στάση της με το επιχείρημα ότι η εταιρεία εμφανίζει μια από τις υψηλότερες αυξήσεις στα EBITDA την περίοδο 2025-2028. Η UBS σημειώνει ότι πρόκειται για αυξήσεις στο 5%.
Παράλληλα, ο διεθνής οίκος εκτιμά ότι οι προοπτικές για την επιβατική κίνηση και τα τιμολόγια, μεσοπρόθεσμα, είναι υποτιμημένες και ότι δεν μπορεί να αποκλειστεί το ενδεχόμενο η αγορά και το consensus να υποτιμούν τις εκτιμήσεις για τα EBITDA κατά 6% με 7% την περίοδο 2026-2027 . Την ίδια στιγμή, η μεσοπρόθεσμη μερισματική απόδοση του 7,5% και ο δείκτης απόδοσης επενδεδυμένων κεφαλαίων ( RοCE) στο 15% περίπου είναι υψηλότερα από τις εταιρείες του κλάδου στην Ε.Ε. και εν τέλει τα θετικά στοιχεία υπερτερούν των πιθανών αρνητικών στοιχείων από τον κίνδυνο εκτέλεσης των επενδύσεων.
Τέλος, η UBS προχωρά σε πρόβλεψη ότι το επενδυτικό σχέδιο για την επέκταση της δυναμικότητας του τερματικού σταθμού από 26 εκατ. σε 40 εκατ. επιβάτες ανά έτος έως το 2032 θα κοστίσει περισσότερο από τις τρέχουσες εκτιμήσεις, περίπου στο 1,8 δισ. ευρώ έναντι 1,6 δισ. ευρώ. Σημειώνει ωστόσο ότι η πρόθεση της διοίκησης να διανείμει το σύνολο των καθαρών κερδών στους μετόχους ενδέχεται να προσφέρει μια ελκυστική μεσοπρόθεσμη μερισματική απόδοση.