Παράλληλα, καταγράφηκε μείωση στα καθαρά έσοδα κατά 5%, τα οποία ανήλθαν σε 45,7 εκατ. δολάρια έναντι 48,3 εκατ. δολαρίων πέρυσι, λόγω των προβλημάτων που προκάλεσε στο παγκόσμιο εμπόριο η πανδημία του κορονοϊού.
Τα έξοδα ταξιδιών διαμορφώθηκαν σε 13,2 εκατ. δολάρια έναντι 3 εκατ. δολαρίων.
O πρόεδρος της εταιρείας, Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής σχολίασε: «Ευχαριστούμε τα πληρώματά μας, καθώς χρειάστηκε να μείνουν στα πλοία και να εκτελούν τα καθήκοντά τους περισσότερο απ' ότι συνήθως, στη διάρκεια του παγκόσμιου lockdown. Η εταιρεία μας είναι καλά προετοιμασμένη για την κρίση που διανύουμε, έχοντας ρευστότητα 127,2 εκατ. δολαρίων στις 29 Μαΐου 2020, "σφιχτά" λειτουργικά χαρακτηριστικά, ομαλό προφίλ χρέους για τα επόμενα δύο χρόνια και δυνατότητα σύναψης μακροχρόνιων χρονοναυλώσεων, που παρέχουν προοπτική για τις μελλοντικές ταμειακές ροές».
Τον Μάιο, η εταιρεία έκλεισε χρονοναυλώσεις διάρκειας πέντε ετών για τρία panamaxes, χωρίς συστήματα scrubbers, με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα 11.750 δολ. για τα δύο πρώτα χρόνια. Τα επόμενα τρία χρόνια τα ακαθάριστα ημερήσια ναύλα θα καθορίζονται σύμφωνα με την πορεία του Baltic Exchange Kamsarmax Index.
Παράλληλα, η ναυτιλιακή προχώρησε στη σύναψη χρονοναύλωσης διάκειας 11 έως 13 μηνών, για ένα post-panamax, χωρίς scrubbers. Τα ημερήσια ναύλα θα καθορίζονται με βάση την πορεία του δείκτη Baltic Exchange Kamsarmax Index (BPI-82 5TC).
Αυτές οι συμφωνίες αναμένεται να αποφέρουν στην εταιρεία, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα του δείκτη BPI-82 5TC, ακαθάριστα έσοδα ύψους 54,7 εκατ. δολαρίων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr