Είτε πρόκειται για ναυτιλιακές εταιρείες, που διαχειρίζονται πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, οι ναύλοι στα οποία βρίσκονται πολύ καιρό τώρα στα ιστορικά χαμηλά, είτε πρόκειται για ναυτιλιακές εταιρείες που διαχειρίζονται δεξαμενόπλοια, η απόδοση των οποίων είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική τον τελευταίο χρόνο, οι επενδυτές δεν φαίνεται να τις ξεχωρίζουν με αποτέλεσμα οι μετοχές να παραμένουν στα «αζήτητα» και σε νέα ιστορικά χαμηλά.
Ενδεικτικά στα δεξαμενόπλοια η μετοχή της Capital Product του Βαγγέλη Μαρινάκη από τα 5,52 δολάρια στις αρχές του 2016 διαπραγματεύεται τώρα κοντά στα 3 δολ. Αντίστοιχα η μετοχή της Tsakos Energy Navigation (TEN) του Νικόλα Τσάκου από τα 7,92 δολ. στις αρχές του Ιανουαρίου του 2016 διαπραγματεύεται τώρα στα 5,15 δολ. ενώ βρέθηκε και χαμηλότερα. Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών αξίας 20 εκατ. δολ.
Στο ξηρό φορτίο η μετοχή της Diana Shipping του Συμεών Παληού, διαπραγματεύεται τώρα κοντά στα 3,12 δολ ενώ είχε βρεθεί και κάτω από τα 3 δολ. όταν στις αρχές του 2016 ήταν στα 4,45 δολ.
Τέλος στα containerships η μετοχή της Costamare της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, από 10,42 δολ τον Ιανουάριο βρίσκεται στα 8,49 δολ ενώ στη διάρκεια του έτους και πέσει και κάτω από τα 6,5 δολ. Αντίστοιχα η μετοχή της Danaos του Γιάννη Κούστα, από τα 5,59 δολ. τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους διαπραγματεύεται τώρα στα 4,11 δολ. ενώ είχε πέσει και κάτω από τα 3 δολ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr