Στη συνάντηση, η οποία έγινε σε καλό κλίμα, αναφέρθηκε ότι υπάρχουν ακόμη αρκετά σημεία , στο ισχύον θεσμικό πλαίσιο ( Ν 2932/02) τα οποία θα πρέπει να αλλάξουν προκειμένου να «υπάρξει πραγματική απελευθέρωση» στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Ειδικότερα, κατά πληροφορίες αναφέρθηκε ότι θα πρέπει να επανεξετασθούν συγκεκριμένα θέματα , όπως :
1) Η διαδικασία τακτικής δρομολόγησης 2) η υποχρεωτική 10μηνη δρομολογιακή περίοδος και η αντίστοιχη υποχρεωτική επάνδρωση των πλοίων. 3) η επίτευξη ουσιαστικής απελευθέρωσης των ναύλων. 4) το θέμα της επάνδρωσης των πλοίων , που ήδη υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τα πλοία , υπό ξένη σημαία, που εκτελούν δρομολόγια στην Αδριατική. 5) το θέμα της ελληνομάθειας των πληρωμάτων. 6) η ενδιαίτηση. 7) η ηλικία των πλοίων και 8) οι άγονες γραμμές.
Κατά πληροφορίες στη χθεσινή συνάντηση η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ενημερώθηκε ακόμη σχετικά με τα έγγραφα που απέστειλε η ΕΕΝ προς τη Γενική Διεύθυνση Ενέργειας και Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, από τα οποία προκύπτει η αντίθεση της Εθνικής Νομοθεσίας προς το ισχύον Κοινοτικό παράγωγο Δίκαιο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr