Γι’ αυτό, όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του ΔΣ του ΞΕΕ, Αλέξανδρος Βασιλικός (φωτο), «ο δημόσιος διάλογος για την "επόμενη μέρα", πρέπει να γίνεται στη βάση όσων γνωρίζουμε με στοιχεία και όχι όσων νομίζουμε με απλές υποθέσεις».
Παράλληλα, ο κ. Βασιλικός αναφέρει τα ακόλουθα:
«Η Φιλοξενία ανεβάζει την Ελλάδα ψηλά. Διαχρονικά η προσφορά της Φιλοξενίας στην ελληνική οικονομία και κοινωνία είναι αποδεδειγμένη. Κάθε ευρώ στη Φιλοξενία έχει πολλαπλασιαστική αξία για όλους τους σχετιζόμενους κλάδους της οικονομίας και τα δημόσια έσοδα. Επιπλέον, προσφέρει άμεσα αναπτυξιακά αποτελέσματα και τροφοδοτεί την περιφερειακή ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα.
Γι’ αυτό άλλωστε και είναι ο μεγαλύτερος ιδιώτης επενδυτής ετησίως και ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας, παρέχοντας μάλιστα ευκαιρίες σταδιοδρομίας και εξέλιξης σε γυναίκες και νέους.
Στη βάση αυτών των δεδομένων, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας (Ξ.Ε.Ε) αναλαμβάνει την πρωτοβουλία "ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ MοU", με στόχο την ανάδειξη του στρατηγικού ρόλου της Φιλοξενίας για την ανασυγκρότηση της χώρας, στη μετά COVID εποχή.
Κεντρικό μήνυμα της πρωτοβουλίας είναι: "H επένδυση στην ελληνική Φιλοξενία είναι προϋπόθεση γρήγορης και βιώσιμης οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης σε όλη την Ελλάδα, με οφέλη για όλους τους Έλληνες. Γι’ αυτό και ο Τουρισμός πρέπει να αποτελέσει κορυφαία προτεραιότητα του Εθνικού Σχεδίου Ανασυγκρότησης.".
Η "ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ MοU" είναι μια πρωτοβουλία με εθνικά χρώματα. Για να πετύχει πρέπει να ενωθούν πολλές φωνές, πολλές ιδέες, πολλά χέρια. Η πρόσκληση είναι ανοιχτή σε όλους αφού και η Φιλοξενία είναι υπόθεση όλων».
Επισυνάπτεται ΕΔΩ και στα συνημμένα αρχεία το εγχειρίδιο για την υποστήριξη του
- TOOLKIT-FILOXENIA MοU ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.pdf (135 Λήψεις)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr