Τα σχετικά έργα ολοκληρώθηκαν τον Ιούλιο όμως απέμεναν 200 μέτρα για να φθάσει η ηλεκτροκίνηση στο κεντρικό Σ.Σ. της Αθήνας. Συγκεκριμένα το έργο προέβλεπε την εγκατάσταση της ηλεκτροκίνησης μέχρι και έξω από τον Κεντρικό Σταθμό της πρωτεύουσας, καθώς τα έργα ηλεκτροκίνησης του Σ.Σ. Αθηνών περιλαμβάνονται στην εργολαβία Πειραιάς-Αθήνα που είναι σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους.
Μάλιστα, στις σοβαρές εκκρεμότητες των σιδηροδρομικών έργων αναφέρεται ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Θανάσης Βούρδας, σε επιστολή του προς τη διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).
Ο κ. Βούρδας απαντά σε επιστολή που είχε στείλει η ΠΟΣ στην ΕΡΓΟΣΕ, στη διοίκηση του ΟΣΕ και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, με αφορμή τα έργα... δεκαετιών στο τμήμα Τιθορέα - Δομοκός και το πρόβλημα με την ηλεκτροκίνηση στην Αττική.
Για το θέμα της ηλεκτροκίνησης στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών (υπολείπονται μόλις 200 μέτρα...) ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ υπενθυμίζει ότι οι καθυστερήσεις συνδέονται με την περίφημη σύμβαση 994 (2005) του ΟΣΕ. Δηλαδή "τη σύμβαση ανάθεσης σαν ολυμπιακού έργου, ένα έτος μετά τη διεξαγωγή της Ολυμπιάδας της Αθήνας, την κατασκευή του τμήματος του προαστιακού Πειραιάς - Αθήνα Τρεις Γέφυρες, με έκπτωση.... 0,964% και συμβατική διάρκεια ολοκλήρωσης του τους... 8 μήνες".
Ως γνωστόν, "μετά από 12 παρατάσεις, η υπόψη σύμβαση διαλύθηκε το 2011 και ακολούθησε γαϊτανάκι διεκδικήσεων από την κοινοπραξία κατασκευής, εμπλέκοντας παράλληλα και τον ΟΣΕ σε δικαστικές διενέξεις που βρίσκονται σε εξέλιξη ακόμη και σήμερα, κληροδοτώντας παράλληλα και στην ΕΡΓΟΣΕ σημαντικά προβλήματα στο πλαίσιο της σύμβασης 751".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr