Στο τραπέζι έχουν πέσει διάφορα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως ο δανεισμός από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), η ένταξη στο πακέτο Γιούνκερ και οι συμπράξεις με ιδιώτες επενδυτές (ΣΔΙΤ).
Μεταξύ των έργων που ξεχωρίζουν είναι η επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου Κορωπί - Λαύριο, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 140 εκατ. ευρώ, χωρίς τις απαλλοτριώσεις, ενώ αναζητούνται πόροι για το project Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα, προϋπολογισμού 600 εκατ. ευρώ, ή για έργα στον Έβρο, τη Μακεδονία, τη Θεσσαλία και την Πελοπόννησο.
Ωστόσο, πληροφορίες αναφέρουν ότι κάποιες σιδηροδρομικές επεκτάσεις ίσως… «κουμπώνουν» και με οδικές!
Όσον αφορά στην επέκταση του προαστιακού προς Λαύριο, πληροφορίες θέλουν το υπουργείο Υποδομών και την ΕΡΓΟΣΕ να διερευνούν το ενδεχόμενο προώθησης αναπτυξιακού πακέτου, το οποίο θα συνδυάζει την κατασκευή του προαστιακού, την επέκταση της Αττικής Οδού και την ανάπτυξη του λιμανιού του Λαυρίου τόσο για εμπορευματική όσο και για επιβατική χρήση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr