Τελικώς προκρίθηκε η λύση του τεμαχισμού του έργου το οποίο θα ολοκληρωθεί μέσω έξι διαφορετικών διαγωνισμών. Έτσι σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδμών Χρ. Σπίρτζη το έργο της κατασκευής του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος θα δημοπρατηθεί μέσω έξι διαγωνισμών στους οποίους μάλιστα θα μπορούν να συμμετάσχουν οι εταιρείες των δύο ανώτερων τάξεων εργοληπτικού πτυχίου (7ης και 6ης) και όχι μόνο της 7ης.
Το ρόλο του τεχνικού συμβούλου αναλαμβάνει η «ΣΥΣΤΑΣ ΑΕ Σύμβουλοι Μηχανικοί» με αμοιβή 125.000 ευρώ.
Στην απόφαση του υπουργού Υποδομών, με την οποία προσλαμβάνεται ο τεχνικός σύμβουλος του έργου αναφέρεται πως οι εργολαβίες θα είναι:
1) Ανακατασκευή οδοστρώματος υφιστάμενης οδού μήκους 3,3 χιλιομέτρων περίπου από Α.Κ. (ανισόπεδο κόμβο) ΒΙ.ΠΕ. μέχρι την είσοδο της ΒΙ.ΠΕ. Πάτρας,
2) Κατασκευή νέου ανισόπεδου κόμβου Αράξου, διαπλάτυνση οδού μήκους 2,7 χιλιομέτρων από το νέο κόμβο μέχρι τη Νέα Εθνική Οδό Πάτρας – Πύργου και ανακατασκευή οδοστρώματος της υφιστάμενης οδού μήκους 9 χιλιομέτρων περίπου, από Λάππα μέχρι Αραξηο,
3) Διαπλάτυνση οδού μήκους 3,5 χιλιομέτρων περίπου, από Α.Κ. Κυλλήνης μέχρι τη διασταύρωση με την Περιφερειακή Εθνική Οδό και ανακατασκευή του οδοστρώμματος της Π.Ε.Ο. μήκους 3 χιλιομέτρων περίπου,
4) Ανακατασκευή του οδοστρώματος της Ν.Ε.Ο. Πάτρας – Πύργου μήκους 8 χιλιομέτρων περίπου, από τον Α.Κ. Πύργου μέχρι τον κόμβο προς Αρχαία Ολυμπία,
5) Προσαρμογή της Κάθετης Οδού του Α.Κ. Αμαλιάδας στη νέα, προβλεπόμενη από το Σχέδιο Πόλεως, οδό και
6) Αναβάθμιση της επαρχιακής οδού Αρχαίας Ηλιδας, μήκους 6,3 χιλιομέτρων περίπου, από τον κόμβο Γαστούνης έως τα φανάρια της Ν.Ε.Ο. Πατρών – Πύργου.
Το έργο έχει ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ. Ομως, προκειμένου να προχωρήσει η χρηματοδότησή του απαιτείται να σταλεί ο σχετικός φάκελος "Μεγάλου Εργου" στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και να λάβει τη σχετική έγκριση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr