Ο Όμιλος σημείωσε καθαρό κέρδος 233 εκατ. Δολαρίων για το οικονομικό τρίμηνο, σημαντικά βελτιωμένο από την καθαρή ζημιά των 289 εκατ. Δολαρίων το ίδιο τρίμηνο του περασμένου έτους. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή κατά το τρίτο τρίμηνο ήταν 1,96 αμερικανικά σεντ ή 15,35 σεντ HK.
"Όταν ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στον Έξυπνο Μετασχηματισμό, στόχος μας ήταν να αποκαταστήσουμε και στη συνέχεια να επιταχύνουμε την επιχειρηματική δυναμική της Lenovo, παρέχοντας ταυτόχρονα στους πελάτες και στους συνεργάτες μας τις καλύτερες τεχνολογίες στο smart IoT, την smart υποδομή και τις smart κατακόρυφες λύσεις. Έχουμε επιτύχει τους στόχους μας και ακόμα περισσότερα - η ισχύς και η θέση μας ως η πιο παραγωγική εταιρεία τεχνολογίας παγκοσμίως είναι πιά εδραιωμένη. Αυτό που με ευχαριστεί περισσότερο είναι το πώς η Lenovo αγκαλιάζει τις τάσεις - είμαστε ισχυροί, πέτυχαμε αποτελέσματα ρεκόρ αυτό το τρίμηνο και γινόμαστε όλο και πιο δυνατοί», δήλωσε ο Yang Yuanqing, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo.
Επισκόπηση ανά Business Group:
Το Intelligent Devices Group (IDG) δημοσίευσε έσοδα και κέρδη ρεκόρ το τρίτο τρίμηνο, με αύξηση που έφτασε το 6,2% YOY, στα 12,4 δισ. Δολάρια.
- Κατά τη διάρκεια του τριμήνου που πέρασε, τα PC και Smart Devices (PCSD) στο πλαίσιο της IDG κατέγραψαν έσοδα ύψους 10,7 δισ. Δολαρίων ΗΠΑ, αύξηση που αντιστοιχεί σε 11,6% σε ετήσια βάση, επεκτείνοντας περαιτέρω την ανοδική τάση από το προηγούμενο τρίμηνο. Τα έσοδα από PC αυξήθηκαν κατά 16% σε ετήσια βάση, υπερβαίνοντας την αγορά κατά περισσότερο από 17 μονάδες, ενώ το περιθώριο PTI βελτιώθηκε επίσης κατά μία ποσοστιαία μονάδα. Η Lenovo διατήρησε τη θέση της ως αδιαμφισβήτητος παγκόσμιος ηγέτη στον τομέα των πωλήσεων PC με ρεκόρ μερίδιο αγοράς που ανήλθε σε 24,6%. Η εστίαση σε τμήματα υψηλής ανάπτυξης και υψηλής ποιότητας έφερε τα Workstations, τις λεπτές και ελαφριές συσκευές και τα έσοδα από τα Visuals να ξεπερνούν την αγορά κατά περισσότερο από 30 πόντους, το Gaming κατά 16 πόντους και το Chromebook κατά πάνω από 220 πόντους.
- Το Mobile Business Group (MBG), στο πλαίσιο της IDG, ανακοίνωσε κέρδη παγκοσμίως για πρώτη φορά από την εξαγορά της Motorola τον Οκτώβριο του 2014. Αυτό το αξιοσημείωτο επίτευγμα προήλθε από την αριστοτεχνική εκτέλεση της στρατηγικής της Lenovo για μείωση των εξόδων, εξομάλυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων του Ομίλου και εστίαση στις βασικές αγορές. Ειδικότερα, στη Βόρεια Αμερική ο Όμιλος κατέγραψε ένα εκπληκτικό τρίμηνο, ο όγκος του οποίου ξεπέρασε την αγορά κατά 40 μονάδες. Επιπλέον, η εστίαση του MBG σε άλλες συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές παρουσιάζει σημαντικά αποτελέσματα: η Lenovo διατηρεί τη # 2 θέση στη Λατινική Αμερική παρά τις διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών και κάποια θέματα εφοδιασμού. Στην Κίνα, χάρις σε μια σειρά νέων προϊόντων υπό την επωνυμία Lenovo, ο Όμιλος συνέχισε να αξιοποιεί το ρυθμό τετραπλασιασμού των εσόδων και να αναφέρει την ισχυρή αύξηση του PTI margin.
- To Data Center Group (DCG) ανακοίνωσε το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο αύξησης κερδών (με αύξηση του PTI margin της τάξεως του 3,6% σε ετήσια βάση) και αύξηση των εσόδων κατά 31% στα 1,6 δισ. Δολάρια. Συγκεκριμένα, το DCG κατέγραψε αύξηση εσόδων σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, με ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα όσον αφορά στην τριψήφια ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική και διψήφια ανάπτυξη σε Ασία-Ειρηνικό, στην περιοχή EMEA και στη Λατινική Αμερική. Η συνεργασία με την NetApp, η οποία λειτουργεί πλέον στην Κίνα, θα ενισχύσει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο και θα διευρύνει τις επιχειρηματικές ευκαιρίες. Το Hyperscale για άλλη μια φορά χρησίμευσε ως σημαντικός συνεργάτης με τριπλή αύξηση των εσόδων, ενώ τα έσοδα από το Software Defined Infrastructure (SDI) αυξήθηκαν σχεδόν στο 70%. Ο Όμιλος όχι μόνο παρέμεινε # 1 στον κατάλογο των υπερυπολογιστών TOP500 παγκοσμίως, αλλά και αύξησε το προβάδισμα του.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr