Οι κατηγορίες του φετινού διαγωνισμού είναι οι ακόλουθες:
- Εταιρική Επικοινωνία
- Εταιρία & Συμμέτοχοι
- Εσωτερική Επικοινωνία
- Έμμεση Επικοινωνία προϊόντος/υπηρεσίας
- Δημόσιες Σχέσεις και Κοινωνική Διαμεσολάβηση
- Καλύτερη Χρήση των Social Media
- Σχέσεις με ΜΜΕ
- Επικοινωνιακή Διαχείριση Θεμάτων ή Κρίσης
- Πρόγραμμα/ Δράση ΕΚΕ
- Δράση/ Πρόγραμμα Χαμηλού κόστους
- Διευρυμένη ή Πολυκαναλική Εταιρική Επικοινωνία (Νέα κατηγορία που προστέθηκε στην τρέχουσα διοργάνωση)
Υποψήφιες είναι δράσεις που διενεργήθηκαν και ολοκληρώθηκαν είτε πλήρως, είτε πιλοτικά από 01.01.2016 έως 31.12.2016. Υπενθυμίζεται ότι τα Βραβεία αυτά απονέμονται από το 2012, σε επιχειρήσεις και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται με επιτυχία στο χώρο των Εταιρικών Υποθέσεων, σε μια προσπάθεια ενθάρρυνσης και έμπρακτης στήριξής τους για την εξωστρέφεια και τις επικοινωνιακές δράσεις τους.
Μέσα από τα έργα που διακρίνονται, εντοπίζονται, αναδεικνύονται, δημοσιοποιούνται και επιβραβεύονται επιτυχημένες πρακτικές, εργαλεία και εφαρμογές, οι οποίες προσθέτουν αξία στη λειτουργία και στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων και αποτελούν πρακτικές προς μίμηση στη λειτουργία Εταιρικών Υποθέσεων στην Ελλάδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr