Το αίτημα για υπαγωγή στο Άρθρο 11 επιτρέπει στην Latam να συνεχίσει να λειτουργεί ενόσω ο χιλιανός αερομεταφορέας θα επεξεργάζεται ένα σχέδιο να αποπληρώσει τους πιστωτές της και να οδηγήσει την επιχείρησή της στην ανάκαμψη.
Η Latam εξακολουθεί να εκτελεί δρομολόγια με περιορισμένο πρόγραμμα και έχει δεσμεύσεις για χρηματοδότηση χρεοκοπίας ύψους έως 900 εκατ. δολαρίων.
Τα χρήματα προέρχονται από μετόχους όπως οι Cuetos, η οικογένεια Amaro και η Qatar Airways, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Η Latam διαθέτει επίσης ρευστότητα περίπου 1,3 δισ. δολαρίων.
Οι αεροπορικές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο -και ειδικότερα αυτές στη Λατινική Αμερική- επλήγησαν από την εξάπλωση του κορονοϊού που προκάλεσε ταξιδιωτικές απαγορεύσεις και έκανε τον κόσμο να φοβάται να ταξιδέψει.
Η Avianca Holdings, ο μεγαλύτερος αερομεταφορέας στην Κολομβία, υπέβαλε αίτημα για το άρθρο 11 του Πτωχευτικού Δικαίου νωρίτερα τον Μάιο, υπό το βάρος της ραγδαίας πτώσης των επιβατών αλλά και του δικού της δυσβάσταχτου φορτίου χρέους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr