Σύμφωνα με το Der Spiegel, η συγκατάθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής πρέπει να θεωρείται κάθε άλλο παρά «τυπική διαδικασία», με τις Βρυξέλλες να έχουν διατυπώσει σοβαρές απαιτήσεις στο θέμα του ανταγωνισμού.
Ένα από τα «αγκάθια» στην διαπραγμάτευση αφορά τα δικαιώματα απογείωσης και προσγείωσης στα αεροδρόμια της Φρανκφούρτης και του Μονάχου, πολλά από τα οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά να αφαιρεθούν από την Lufthansa και να δοθούν σε άλλες εταιρίες, ως «αποζημίωση» για την κρατική βοήθεια που λαμβάνει η γερμανική εταιρία. «Θα είναι μια σκληρή μάχη», φέρεται να δήλωσε σχετικά η Καγκελάριος Άγκελα Μέρκελ, αποφασισμένη να στηρίξει την Lufthansa.
Κατά τις ίδιες πηγές, το ύψος της βοήθειας που θα λάβει η αεροπορική εταιρία ανέρχεται σε εννέα δισεκατομμύρια ευρώ, με το κράτος να αποκτά μερίδιο 20%, κάτω από την μειοψηφία αρνησικυρίας, με την οποία θα μπορούσε να θέσει βέτο σε αποφάσεις της διοίκησης. Ενόψει της συμφωνίας φαίνεται ακόμη ότι το Βερολίνο υποχώρησε και στο θέμα του περιορισμού των εσωτερικών πτήσεων, όταν υπάρχει καλή σιδηροδρομική σύνδεση, όπως προβλέπεται από το «πράσινο» πακέτο της γερμανικής κυβέρνησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr