Μπορούσε όμως κανείς να καταλάβει τι τον περίμενε.
Το παράδοξο ότι με πρόφαση τον κορονοϊό, αποφασίστηκε να γίνει η ζωή των οδηγών… ποδήλατο, έχει μία μια θεμελιώδη αντίφαση από μόνο του, ειδικά αφότου οι ειδικοί συνιστούν την αποφυγή των ΜΜΜ. Αν δει άλλωστε κάποιος την εικόνα μέσα σε ένα λεωφορείο ή ένα τρόλεϊ, θα καταλάβει ότι η συζήτηση για τους συνωστισμούς σε άλλους χώρους, είναι σχεδόν κωμική.
Εδώ και δύο ημέρες, το χαριτωμένο αυτό σχέδιο του δημάρχου της Αθήνας, άρχισε να υλοποιείται. Οι λωρίδες κυκλοφορίας των οχημάτων στην Πανεπιστημίου, μία κεντρική λεωφόρο της Αθήνας, περιορίζονται δραματικά. Και αυτό για να κυκλοφορούν πιο άνετα μερικοί ποδηλάτες, κατά τα λεγόμενα του δημάρχου. Για τους πεζούς δεν έχει καν νόημα να συζητούμε, αφού η Πανεπιστημίου είναι ήδη ο δρόμος με τα μεγαλύτερα πεζοδρόμια στην Αθήνα.
Όλοι πλέον βλέπουν πολύ καλά τι τους περιμένει. Το κέντρο της Αθήνας θα γίνει μία κόλαση και μάλιστα χωρίς λόγο. Οι παρεμβάσεις θα μπορούσαν πραγματικά να γίνουν στο ιστορικό κέντρο, το οποίο θα μπορούσε όλο να πεζοδρομηθεί. Όταν όμως στην ουσία καταργείται μία κεντρική λεωφόρος (και έπονται και άλλες), το κυκλοφοριακό έμφραγμα μπορεί να αποδειχθεί μοιραίο.
Ως προς την επιστημονικότητα του πράγματος, επειδή ο δήμαρχος επικαλείται τους συγκοινωνιολόγους του ΕΜΠ, τα σχόλια είναι μάλλον περιττά. Αυτό τους ζητήθηκε, αυτό παρέδωσαν. Ως γνωστόν, η επιστήμη βασίζεται στην αρχή της δοκιμής και του λάθους. Εδώ μάλλον πρόκειται για λάθος.
Και πάντως, από πού κι ως πού θα πρέπει να υποχρεωθεί κάποιος να κάνει περίπατο;
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr