Σύμφωνα με τη Eurostat, το 2019 υπήρχαν περίπου 2 εκατομμύρια εκπαιδευτικοί (85% γυναίκες, 15% άνδρες) και 24,5 εκατομμύρια μαθητές στο επίπεδο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα κράτη-μέλη της ΕΕ.
Στην ΕΕ, ο μέσος αριθμός μαθητών ανά εκπαιδευτικό στο δημοτικό μειώθηκε ελαφρώς από 13,6 το 2018 σε 13,5 το 2019. Οι χαμηλότερες αναλογίες καταγράφηκαν στην Ελλάδα (8,7), το Λουξεμβούργο (9,0), την Πολωνία (9,6), την Ουγγαρία (10,0), την Σλοβενία (10,5) και την Ιταλία (12).
Στον αντίποδα, την υψηλότερη αναλογία μαθητών-εκπαιδευτικών διατηρούν η Ρουμανία (19,4), η Γαλλία (18,8), η Τσεχία (18,7), η Σλοβακία (17,5), η Ολλανδία (16,5) και η Γερμανία (15).
Η Εurostat διευκρινίζει ότι η αναλογία μαθητή-δασκάλου υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των ισοδύναμων μαθητών πλήρους απασχόλησης με τον αριθμό των ισοδύναμων εκπαιδευτικών πλήρους απασχόλησης που εργάζονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Η αναλογία μαθητή-δασκάλου δεν πρέπει να συγχέεται με το μέσο μέγεθος της τάξης, καθώς δε λαμβάνονται υπόψη ειδικές περιπτώσεις, όπως μικρές ομάδες μαθητών με ειδικές ανάγκες ή συγκεκριμένες θεματικές ενότητες, ή η διαφορά μεταξύ των ωρών διδασκαλίας που παρέχονται από τους εκπαιδευτικούς και των ωρών διδασκαλίας που προβλέπονται για τους μαθητές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr