Η επιτυχία δε φέρνει και... την κερδοφορία!
Ανήσυχοι φαίνονται οι αναλυτές για το μέλλον της μάρκας, η οποία από το 2000, όπου και εξαγοράστηκε από τη Gucci Group έναντι 21,2 εκατ. δολαρίων, εμφάνισε κέρδη για πρώτη φορά το 2007! «Η Gucci μπορεί να χάσει έως και 10 εκατ. στερλίνες από τα μελλοντικά κέρδη της λόγω του θανάτου του McQueen», τονίζουν οι αναλυτές.
«Ο θάνατος του McQueen μπορεί να αποβεί εφιάλτης για τη μάρκα, καθώς υπάρχουν σοβαρές αμφιβολίες για το αν η «φίρμα» θα καταφέρει να συνεχίσει την πορεία της χωρίς το δημιουργό της», τονίζει ο Tim Gadoffre, CEO της Marival & Company.
Σε μία προσπάθεια να ξεφύγει από τις ζημιές, το 2003, ο οίκος Gucci «λάνσαρε» τη μάρκα McQueen σε μία σειρά νέων προϊόντων, όπως αρώματα. Ωστόσο, αυτό δεν ήταν αρκετό για να αυξήσει τις πωλήσεις της, οι οποίες μετέπειτα επλήγησαν και από την οικονομική κρίση.
Την πόρτα για την κερδοφορία άνοιξε το «λανσάρισμα» μίας νέας, πιο προσιτής οικονομικά κολεξιόν, της McQ, η οποία απεγλώβισε την εικόνα του σχεδιαστή από το αυστηρά ακριβό «ύφος» του, ενώ εισήγαγε τα προϊόντα του σε μία πιο διευρυμένη καταναλωτική αγορά.
«Ουδέν σχόλιον» από τη Gucci
Και όσο ο ξένος Τύπος ασχολείται με το διάδοχο του McQueen και ταυτόχρονα συγκρίνει την τραγική ιστορία του με αυτή άλλων διάσημων σχεδιαστών, όπως του Versace, η Gucci αρνείται να προχωρήσει σε κάποιο σχόλιο σχετικά με το μέλλον της «φίρμας».
Αξίζει να σημειωθεί ότι αν και ο McQueen δεν επρόκειτo να συμμετάσχει στο London Fashion Week, η νέα του κολεξιόν ήταν έτοιμη να παρουσιαστεί το Παρίσι το Μάρτιο.
Ο Alexander McQueen γεννήθηκε το 1969 στο Λονδίνο. Ήταν τέσσερις φορές νικητής του βραβείου για τον καλύτερο Βρετανό σχεδιαστή, ενώ το 2003 βραβεύτηκε ως καλύτερος διεθνής σχεδιαστής.
Ο θάνατος του συνδέεται με το θάνατο της μητέρας του, Joyce, λίγες μέρες νωρίτερα, αλλά και με την αυτοκτονία της στενής του φίλης, στυλίστριας Isabella Blow.
Αλκμήνη Χατζηνάσιου
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr