Οι εν λόγω αλλαγές είχαν σκοπό να διαχωρίσουν τις αλληλεπιδράσεις με φίλους από το διαφημιστικό περιεχόμενο – συμπεριλαμβανομένων και των διασημοτήτων και των influencers.
Ο ιδρυτής του Snapchat, Evan Spiegel, έγραψε σε ανάρτησή του ότι οι «θολές» γραμμές ανάμεσα στα δύο είδη περιεχομένου έχουν συμβάλει στην άνοδο των ψεύτικων ειδήσεων.
Ωστόσο, χιλιάδες χρήστες Snapchat λένε ότι το νέο layout της εφαρμογής είναι δύσκολο στη χρήση.
Ο Nic Rumsey, ο οποίος ξεκίνησε την αίτηση, έγραψε ότι μερικοί χρησιμοποιούν εφαρμογές Εικονικού Ιδιωτικού Δικτύου (VPN) - οι οποίες χρησιμοποιούν διακομιστές στο εξωτερικό για να αποκρύψουν την τοποθεσία μιας συσκευής - προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στην παλαιότερη έκδοση της πλατφόρμας.
«Τόσο ενοχλητική είναι η ενημέρωση», τόνισε, συμπληρώνοντας ότι «πολλά 'νέα χαρακτηριστικά' είναι άχρηστα ή πάνε κόντρα στους αρχικούς σκοπούς του Snapchat».
Η αίτηση, που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα change.org, είναι μια από τις πολλές που απευθύνονται στο Snapchat, ζητώντας του να επανέλθει στην προηγούμενη κατάσταση.
Οι χρήστες τώρα πρέπει να κάνουν «swipe» προς τα αριστερά για να αλληλεπιδράσουν με τους φίλους τους και προς τα δεξιά για να δουν επώνυμο περιεχόμενο.
Το μοντέλο Chrissie Teigen έγραψε στο Twitter ότι δεν της αρέσει να αισθάνεται ότι οι ακόλουθοί της δεν την νιώθουν πλέον σαν «φίλη». «Πόσοι άνθρωποι πρέπει να μισούν μια ενημέρωση για να επανεξεταστεί;» ρώτησε.
Η Kylie Jenner ζήτησε από τους ακολούθους της στο Twitter να της πουν τι σκέφτονται για τις αλλαγές και συμφώνησε με έναν από αυτούς που απάντησε ότι «το μισεί».
Η Snapchat με τη σειρά της, επανέλαβε ότι «μπορεί να πάρει λίγο καιρό στους χρήστες να συνηθίσουν» την ενημέρωση αλλά όταν αυτό γίνει «ελπίζουμε ότι θα την απολαύσουν».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr