Ένα νέο κουμπί «καταψήφισης» (downvote) δοκιμάζει το Facebook, όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία στην ιστοσελίδα TechCrunch. Ένα νέο κουμπί «καταψήφισης» (downvote) δοκιμάζει το Facebook, όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία στην ιστοσελίδα TechCrunch. Συγκεκριμένα, εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε στο TechCrunch πως η ιδέα πίσω από το κουμπί αυτό είναι η δημιουργία ενός εύκολου τρόπου να υποδεικνύουν οι χρήστες του δικτύου ότι ένα δίκτυο είναι ακατάλληλο, αγενές ή παραπλανητικό. «Δεν δοκιμάζουμε ένα κουμπί “dislike” (“δεν μου αρέσει”). Διερευνούμε ένα χαρακτηριστικό για να μπορούν οι χρήστες να μας δίνουν feedback σχετικά με τα σχόλια σε δημόσιες σελίδες. Αυτό είναι σε εξέλιξη μόνο για μια μικρή ομάδα ανθρώπων στις ΗΠΑ» αναφέρεται στη δήλωση του Facebook. Όταν ο χρήστης πατά το «downvote button», τότε το σχόλιο στο οποίο το πάτησε κρύβεται και του παρατίθεται μια σειρά επιλογών αναφοράς, όπως «προσβλητικό», «παραπλανητικό» και «εκτός θέματος». Αυτό, όπως αναφέρει το TechCrunch, θα μπορούσε να βοηθήσει το Facebook να κατανοήσει εάν το σχόλιο είναι δυσάρεστο, «fake news» ή απλά άσχετο. Ήδη υπάρχει κουμπί «Hide» για σχόλια, αλλά συνήθως κρύβεται στο drop-down βελάκι στα σχόλια αντί να είναι άμεσα clickable. Υπενθυμίζεται ότι το αίτημα για την εμφάνιση ενός κουμπιού «dislike» είναι ένα από τα παλαιότερα στο Facebook, αλλά η εταιρεία δεν έχει υποκύψει στις πιέσεις.
Συγκεκριμένα, εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε στο TechCrunch πως η ιδέα πίσω από το κουμπί αυτό είναι η δημιουργία ενός εύκολου τρόπου να υποδεικνύουν οι χρήστες του δικτύου ότι ένα δίκτυο είναι ακατάλληλο, αγενές ή παραπλανητικό.
«Δεν δοκιμάζουμε ένα κουμπί “dislike” (“δεν μου αρέσει”). Διερευνούμε ένα χαρακτηριστικό για να μπορούν οι χρήστες να μας δίνουν feedback σχετικά με τα σχόλια σε δημόσιες σελίδες. Αυτό είναι σε εξέλιξη μόνο για μια μικρή ομάδα ανθρώπων στις ΗΠΑ» αναφέρεται στη δήλωση του Facebook.
Όταν ο χρήστης πατά το «downvote button», τότε το σχόλιο στο οποίο το πάτησε κρύβεται και του παρατίθεται μια σειρά επιλογών αναφοράς, όπως «προσβλητικό», «παραπλανητικό» και «εκτός θέματος». Αυτό, όπως αναφέρει το TechCrunch, θα μπορούσε να βοηθήσει το Facebook να κατανοήσει εάν το σχόλιο είναι δυσάρεστο, «fake news» ή απλά άσχετο. Ήδη υπάρχει κουμπί «Hide» για σχόλια, αλλά συνήθως κρύβεται στο drop-down βελάκι στα σχόλια αντί να είναι άμεσα clickable.
Υπενθυμίζεται ότι το αίτημα για την εμφάνιση ενός κουμπιού «dislike» είναι ένα από τα παλαιότερα στο Facebook, αλλά η εταιρεία δεν έχει υποκύψει στις πιέσεις.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr