«Εφαρμόσαμε αλλαγές, οι οποίες μείωσαν το χρόνο που ξοδεύεται στο Facebook κατά περίπου 50 εκατομμύρια ώρες την ημέρα», τόνισε ο Ζούκερμπεργκ την Τετάρτη, σε δήλωση που συνόδευε τα κέρδη τριμήνου του Facebook. Δεν διευκρίνισε ποιες ήταν αυτές οι αλλαγές.
Ωστόσο, το σχόλιο υπογραμμίζει τη δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκεται το Facebook, καθώς το κοινωνικό δίκτυο δέχεται έντονη κριτική σχετικά με τη διασπορά παραπληροφόρησης και προπαγάνδας, καθώς και για την παροχή κινήτρων στους καταναλωτές να αφιερώνουν πολύ χρόνο στον ιστότοπο. Πολλοί μάλιστα έχουν αρχίσει να υποστηρίζουν ότι κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook και το Snapchat μπορεί να είναι εθιστικά.
Έτσι, καθώς το Facebook προσπαθεί να πείσει τη Wall Street για τις υγιείς προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας, ο Ζούκερμπεργκ επιχειρεί να διαλύσει τις αυξανόμενες ανησυχίες σχετικά με τον αντίκτυπο του κοινωνικού δικτύου στην κοινωνία.
Ακολουθεί ολόκληρη η δήλωση του Ζούκερμπεργκ:
«Το 2017 ήταν ένα δυνατό έτος για το Facebook, αλλά ταυτόχρονα και δύσκολο. Το 2018, εστιάζουμε στο να κάνουμε το Facebook όχι μόνο διασκεδαστικό, αλλά και θετικό για την ευημερία των ανθρώπων και για την κοινωνία. Το παραπάνω το εφαρμόζουμε ενθαρρύνοντας ουσιαστικές συνδέσεις μεταξύ των ανθρώπων και όχι παθητική κατανάλωση περιεχομένου. Ήδη το τελευταίο τρίμηνο κάναμε αλλαγές ώστε να δείχνουμε λιγότερα viral βίντεο, για να βεβαιωθούμε ότι ο χρόνος των χρηστών μας δαπανάται σωστά. Συνολικά, κάναμε αλλαγές που μείωσαν τον χρόνο που ξοδεύεται στο Facebook κατά περίπου 50 εκατομμύρια ώρες κάθε μέρα. Εστιάζοντας σε σημαντικές διασυνδέσεις, η κοινότητα και η επιχείρησή μας θα είναι ισχυρότερες μακροπρόθεσμα ».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr