Έτσι, από εδώ και στο εξής θα εμφανίζονται περισσότερες αναρτήσεις φίλων και συγγενών και λιγότερα posts από επιχειρήσεις, γνωστές μάρκες και μέσα ενημέρωσης.
Η Facebook εκτιμά ότι η αλλαγή αυτή θα κάνει τους χρήστες να περνούν περισσότερο χρόνο στο μέσο.
Όπως μετέδωσε το Bloomberg, σε post του χθες, ο CEO Mαρκ Ζούκερμπεργκ ανέφερε ότι η ανατροφοδότηση από την κοινότητα των social media έδειξε ότι το περιεχόμενο στη ροή ειδήσεων «αφήνει απ’ έξω τις προσωπικές στιγμές που μας οδηγούν να συνδεθούμε ο ένας με τον άλλον».
Ο στόχος είναι το Facebook να βοηθήσει τους 2 δισ. μηνιαίους χρήστες του, να βρουν περιεχόμενο που θα φέρει μεγαλύτερο νόημα στην κοινωνική αλληλεπίδραση, ανέφερε ο κ. Ζούκερμπεργκ.
«Με τις αλλαγές αυτές, περιμένω ότι οι άνθρωποι θα περνούν λιγότερο χρόνο στο Facebook» σημείωσε.
«Αλλά επίσης περιμένω ότι αυτός ο χρόνος, θα έχει μεγαλύτερη αξία. Και αν κάνουμε το σωστό, πιστεύω ότι θα είναι καλό για την κοινότητα (του Facebook) και τις επιχειρήσεις μακροπρόθεσμα επίσης» κατέληξε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr