Η Samsung κοροϊδεύει την κυκλοφορία του νέου iPhone X στην βάση μιας αρκετά μακροχρόνιας παράδοσης αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ των δύο τεχνολογικών κολοσσών.
Στη διαφήμιση η Samsung διατείνεται ότι οι συσκευές της ήταν πάντοτε ένα βήμα μπροστά από την Apple όταν πρόκειται για πράγματα όπως το μέγεθος της οθόνης, ο χώρος αποθήκευσης, η αδιάβροχη επένδυση και άλλα.
Ωστόσο αυτό που τόσο βολικά η Samsung ξεχνάει να υπενθυμίσει στους καταναλωτές είναι το σκάνδαλο με τις συσκευές Galaxy Note 7 που εκρήγνονταν και έπιαναν φωτιά στα χέρια των καταναλωτών. Γεγονός που η Apple δεν ξέχασε σε προηγούμενη διαφημιστική της καμπάνια.
Αυτού του είδους οι πρακτικές ουσιαστικά εγκαινιάζουν μια νέα περίοδο δι-εταιρικών εχθροπραξιών μεταξύ των δύο γιγάντων της παγκόσμιας παραγωγής smartphone. Ταυτόχρονα, όμως, η ενέργεια και το κόστος που δαπανήθηκε και από τις δύο εταιρείες για αυτού του είδους τη διαφήμιση, εν τέλει αποδεικνύουν έμπρακτα πόσο υπολογίζει η μια υπολογίζει την άλλη ως αντίπαλο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr