Το facebook αποτελεί πλέον τον πιο σύνηθες τρόπο για διαφήμιση, αναζήτηση νέων πελατών, σχεδιασμό νέων προϊόντων, κοινοποίηση ειδήσεων για εκπτώσεις, αύξηση ευαισθητοποίησης σχετικά με το εκάστοτε brand κ.α.
Για το λόγο αυτό το facebook δημιούργησε το Facebook Blueprint μια υπηρεσία που αποσκοπεί στο να βοηθήσει εκατομμύρια εταιρίες ανα τον κόσμο να διαχειριστούν καλύτερα όλες αυτές τις διαδικασίες.
Το Blueprint παρέχει εκπαίδευση με τρεις βασικούς τρόπους:
• Blueprint eLearning: Τα μαθήματα, που μπορεί κάποιος να τα παρακολουθήσει μέσα σε μόλις 15 λεπτά, καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων – από το «Καλωσόρισμα στο Μάρκετινγκ μέσα στο Facebook» και το «Πώς να Δημιουργήσεις μια Σελίδα στο Facebook», στο «Πώς να Κατανοήσεις τον Επιμερισμό Multi-Touch» και το «Πώς να Χρησιμοποιείς το Facebook Pixel για τη μέτρηση, βελτιστοποίηση και δημιουργία κοινών-στόχων για καμπάνιες» . Τα μαθήματα απευθύνονται σε κάθε επίπεδο δεξιοτήτων.
• Blueprint Live: Ένα διαδραστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, μόνο με πρόσκληση, για πελάτες και διαφημιστικές εταιρείες που διδάσκει στρατηγική εφαρμογή του Μάρκετινγκ στο Facebook.
• Πιστοποίηση Blueprint: Ένα σύνολο επαγγελματικών πιστοποιήσεων προχωρημένου επιπέδου, που λαμβάνονται με τη διεξαγωγή εξετάσεων υπο-επιτήρηση, που παρέχουν την τεχνογνωσία για τη χρήση της πλατφόρμας του Facebook.
Αξίζει να σημειωθεί πως το μοναδικό κριτήριο που πρέπει να πληρεί κάποιος για να χρησιμοποιήσει το Blueprint, είναι να έχει έναν λογαριασμό στο Facebook. Λόγω της ανοικτής της πρόσβασης, οι χρήστες του Blueprint ξεπερνούν τα 1,5 εκατ. παγκοσμίως (σε περισσότερες από 150 χώρες), οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει πάνω από 3,5 εκατ. μαθήματα e-learning.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr