Ο Χρήστος Σταϊκούρας από το βήμα της Βουλής τόνισε για το μετρό Θεσσαλονίκης: «Το Μετρό Θεσσαλονίκης λειτουργεί καλά σε όρους ασφάλειας, χρονικής απόστασης των μετακινήσεων, σε όρους προσέλευσης και μετακίνησης πληθυσμού, ήδη σε 11 μέρες είναι πάνω από 600.000 οι μεταβιβάσεις αλλά ναι υπάρχουν προβλήματα τα οποία προσπαθούμε να επιλύσουμε μαζί με τις αναδόχους εταιρίες», σημειώνοντας ότι υπάρχει ένα μη αναμενόμενο πρόβλημα το οποίο προσπαθεί να επιλύσει η ανάδοχος γαλλική εταιρία και αφορά τον συγχρονισμό των συστημάτων.
Σχετικά με τις δυσλειτουργίες που παρατηρούνται στα εκδοτήρια του Μετρό ανέφερε ότι: «Σύμφωνα με τα στοιχεία που είχαμε από τα λεωφορεία -το μόνο μέσο μαζικής μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη- απαιτείται η έκδοση περίπου 50.000 προσωποποιημένων καρτών για φοιτητές, ανέργους για ΑΜΕΑ. Από την πρώτη μέρα λειτουργούν τα εκδοτήρια αλλά δεν μπορούν να βγουν 50.000 κάρτες. Έχουν βγει περίπου 20.000 μέχρι σήμερα άρα κάποιες από τις ουρές οφείλονται στα αναμενόμενα προβλήματα που ήδη είχαμε αναδείξει. Εκτιμούμε ότι το πρόβλημα θα αντιμετωπιστεί πλήρως τις επόμενες δύο εβδομάδες».
Το νομοσχέδιο για τους σιδηροδρόμους
Το σχέδιο νόμου για την αναδιάρθρωση του σιδηροδρομικού τομέα και την ενίσχυση των ρυθμιστικών φορέων μεταφορών, παρουσίασε, σήμερα, στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από τον γενικό γραμματέα Υποδομών κ. Κωνσταντίνο Μαγούλα και τη γενική γραμματέα Μεταφορών κα Δέσποινα Παληαρούτα.
Όπως υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών: «Με την ψήφιση του νόμου δημιουργείται ένας νέος, ενιαίος, σύγχρονος δημόσιος φορέας, οι "Σιδηρόδρομοι Ελλάδος ΜΑΕ", που θα αναλάβει πλήρως τη συνολική ευθύνη μελέτης, ανάπτυξης, συντήρησης και ασφαλούς διαχείρισης των σιδηροδρομικών υποδομών της χώρας. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνονται, παράλληλα, οικονομίες κλίμακας και δίνεται η δυνατότητα ριζικού εκσυγχρονισμού και βελτίωσης του τρόπου λειτουργίας του νέου διαχειριστή υποδομής».
Η νέα εταιρεία προκύπτει από την απορρόφηση της ΕΡΓΟΣΕ από τον ΟΣΕ, ενώ θα ενσωματωθούν και λειτουργίες της ΓΑΙΑΟΣΕ, που αφορούν στο επιχειρησιακά κρίσιμο, για τον σιδηρόδρομο, τμήμα της διαχείρισης του τροχαίου υλικού. Σύμφωνα με τον κ. Σταϊκούρα, με το δεύτερο μέρος του σχεδίου νόμου οικοδομούνται ακόμα πιο στέρεες βάσεις θεσμικού, οργανωτικού και επιχειρησιακού χαρακτήρα, προκειμένου φορείς της Πολιτείας που είναι επιφορτισμένοι με την ασφάλεια και την εμπέδωση αισθήματος εμπιστοσύνης για τις μεταφορές, αεροπορικές και σιδηροδρομικές, όπως η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ), η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) και ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), να επιτελούν αποτελεσματικότερα τα καθήκοντά τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr