Πιο συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΣΚΑΪ, ο υπουργός σημείωσε ότι «έχουμε ψηφιοποιήσει 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και συνολικά έχουμε μετρήσει ότι υπάρχουν 5.500».
Παράλληλα, ο ίδιος τόνισε ότι έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας, τα οποία θα έχουν σύντομα ανάδοχο και σε βάθος τετραετίας θα έχουν ολοκληρώσει το έργο τους, παρουσιάζοντάς μας ένα τελείως διαφορετικός κράτος.
Όπως είπε, «οι υπηρεσίες που ψηφιοποιήθηκαν, τριπλασιάστηκαν μέσα σε μια τριετία, καθώς από 500 που ήταν στον gov.gr το 2020 σήμερα αριθμούν 1.530 ενώ μένουν ακόμα 4.000 υπηρεσίες που θα ενταχθούν έως το τέλος της επόμενης τετραετίας».
Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο
Σε άλλο σημείο, ο υπουργός επανέλαβε ότι ένα έργο που δημοπρατείται και σύντομα θα είναι έτοιμο, είναι αυτό του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου για όλο το δημόσιο, το οποίο θα καλούν οι πολίτες για όλες τις διεργασίες του δημοσίου τομέα και την κάθε περίπτωση θα χρεώνεται αποκλειστικά ένας υπάλληλος. Για τα ΚΕΠ, σημείωσε ότι θα αναλάβουν αρκετές υπηρεσίες που σήμερα οι πολίτες είναι αναγκασμένοι να διεκπεραιώνουν στα γκισέ.
Για τα Τέμπη
Αναφορικά με το ατύχημα στα Τέμπη ο κ. Πιερρακάκης επισήμανε ότι «έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση που στόχος μας είναι να τις ολοκληρώσουμε την επόμενη τετραετία, αφού για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει ποιες είναι οι εκκρεμότητες».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr