Ειδικότερα, την τηλεδιάσκεψη παρακολούθησαν και έκαναν παρεμβάσεις ο κ. Ευάγγελος Μυτιληναίος επικεφαλής του ομίλου Mytilineos, ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κ. Γιώργος Περιστέρης, ο κ. Αναστάσιος Καλλιτσάντσης από την πλευρά της Ελλάκτωρ, ο κ. Κώστας Μιτζάλης από την ΑΒΑΞ και ο κ. Πέτρος Σουρέτης από την Ιντρακάτ. Το Τεχνικό Επιμελητήριο εκπροσώπησε ο Πρόεδρος κ. Γιώργος Στασινός ενώ από πλευράς υπουργείου συμμετείχε και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε στον σχεδιασμό της κυβέρνησης ώστε να προχωρήσει ένα πακέτο έργων μετά την κρίση, με σημαντικές αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο των δημοσίων έργων ώστε να μη χρειάζονται 50 και 60 μήνες, από την ώρα που δημοπρατείται ένα μεγάλο ή μεσαίο έργο μέχρι να υπογραφεί η σύμβαση.
Μετά την παρέμβαση του κ. Μητσοτάκη ώστε να προχωρήσει ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του μετρό Αθήνας, προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ, διαπιστώθηκε πως πρέπει να προχωρήσουν γρήγορα οι αλλαγές στο νόμο για τις δημόσιες προμήθειες και τα δημόσια έργα. Πρόκειται για τον νόμο 4412 για τις δημόσιες συμβάσεις που ψηφίστηκε επί προηγούμενης κυβέρνησης, αφού είχαν γίνει δύο απόπειρες κατά το παρελθόν. Ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής είχε προαναγγείλει τις αλλαγές και έχουν συσταθεί επιτροπές και με τη συμμετοχή εκπροσώπων των εργοληπτικών οργανώσεων.
Παράλληλα, ο κ. Καραμανλής τόνισε χθες, σε συνέντευξή του, πως το βασικό, που συζητείται και σε κεντρικό επίπεδο, πάντα υπό τις οδηγίες του ίδιου του Πρωθυπουργού, είναι η αναθεώρηση του νόμου 4412 για τις δημόσιες συμβάσεις. «Τι πρέπει να κάνουμε, με απλά λόγια; Πρέπει να κάνουμε αυτό που επιτυχώς κάνουν και άλλες χώρες, δηλαδή ρίχνουν χρήματα εκεί που ο πολλαπλασιαστής για την οικονομία είναι πολύ μεγάλος», πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής, εξηγώντας ότι αυτό αφορά τα μεγάλα έργα υποδομών, όπως το Ελληνικό, καθώς και ότι πρέπει να πειστεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να ξεπεραστούν χρονοβόρες και γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι των εταιρειών τάχθηκαν υπέρ της συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα στα έργα με την ενίσχυση του θεσμού των συμπράξεων (ΣΔΙΤ), συζήτησαν την επέκταση των συμβάσεων παραχώρησης και την ενίσχυση με ρευστότητα και εγγυητικές από τις τράπεζες, ενώ δεν έλειψαν και πιο ριζικές παρεμβάσεις, όπως η πρόταση για την κατάργηση της προκαταβολής στα έργα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr