Αναλυτικότερα επισημαίνεται:
"Η υστέρηση των εσόδων στο α΄ τρίμηνο 2017 κατά 1 δισ. ευρώ έναντι του στόχου, οφείλεται σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομικών στη μη είσπραξη 1,2 δισ. ευρώ για τα περιφερειακά αεροδρόμια που είχε προβλεφθεί να γίνει το Μάρτιο.
Αυτό που προκύπτει όμως από τα επίσημα στοιχεία του ΓΛΚ είναι ότι πολύ δύσκολα θα ξεπεραστεί εφέτος η πρόβλεψη για πρωτογενές πλεόνασμα 1,75%.
Ακόμα μεγαλύτερη δυσκολία θα υπάρξει για πρωτογενές πλεόνασμα 3,5% το 2018 με δεδομένη την αναθεώρηση προς τα κάτω της πρόβλεψης του προϋπολογισμού για ανάπτυξη φέτος 2,7%,ήδη το ΔΝΤ δημοσιοποίησε τη δική του αναθεώρηση.
Αυτή είναι μια ψύχραιμη και ρεαλιστική εκτίμηση που βασίζεται στα επίσημα στοιχεία και αποδεικνύει πολύ καθαρά ότι:
Οι κυβερνητικοί ισχυρισμοί που προεξοφλούν υψηλά πλεονάσματα και άρα ενεργοποίηση των αντιμέτρων είναι εκτός τόπου και χρόνου. Το μόνο σίγουρο είναι ο πέλεκυς σε μισθούς και συντάξεις.
Η πολιτική της υπερφορολόγησης που επέλεξε η κυβέρνηση επί δύο έτη, δεν αποδίδει σε βάθος χρόνου.
Το κεντρικό ζητούμενο της χώρας στο οποίο ο κ. Τσίπρας αδυνατεί να δώσει απάντηση επί 27 μήνες είναι η ανάπτυξη.
Όλα τα μέτρα των 9 δισ. που ψηφίστηκαν από τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ καθώς και τα 3,6 – 4,0 δισ. που έρχονται για ψήφιση απορρέουν κατά κύριο λόγο από την ύφεση στην οποία ακινητοποίησαν την χώρα με αποκλειστική τους ευθύνη.
Όσο για τα αεροδρόμια το πρόβλημα προφανώς δεν είναι η μετάθεση για ένα – δύο μήνες της πληρωμής του 1,2 δισ. ευρώ.
Τόσο οι επενδύσεις όσο και τα αναμενόμενα οφέλη από αυτές στην κίνηση των αεροδρομίων καθυστέρησαν επί δύο ολόκληρα χρόνια τη μια γιατί έψαχναν μαντήλι για τα δάκρυα του κ. Σπίρτζη και την άλλη ηρεμιστικά για τον κ. Πολάκη.
Τα μόνα μέτωπα παραγωγής στα οποία τα καταφέρνουν ο κ. Τσίπρας και οι περί αυτόν είναι αυτά της προπαγάνδας και των εξεταστικών, γι’ αυτό και είναι αδύνατον να βγάλουν τη χώρα από την κρίση.
Όσο γρηγορότερα φύγουν τόσο καλύτερα".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr