Το αρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης ούτε χθες προχώρησε στη λήψη κάποιων μέτρων ή έστω ανακοινώσεων για το ζήτημα, αν και επικρατεί έντονος προβληματισμός για τη διατήρηση των τιμών σε υψηλά επίπεδα επί πολλές ημέρες. Σύμφωνα με πληροφορίες, σε περίπτωση που το ράλι ανόδου των τιμών στα υγρά καύσιμα συνεχισθεί και το επόμενο διάστημα, δεν αποκλείεται η επιβολή γενικευμένου πλαφόν σε όλη τη χώρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμη και μέσα στην Αθήνα πολλά πρατήρια καυσίμων πωλούν την απλή αμόλυβδη σε τιμή άνω του 1,90 ευρώ/λίτρο. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παρατηρητηρίου Τιμών Καυσίμων, εντός της νομαρχίας Αθηνών η μέγιστη τιμή που καταγράφηκε ήταν 1,936 ευρώ/λίτρο, ενώ η μέση τιμή ανέρχεται σε 1,804 ευρώ/λίτρο.
Με βάση την ανάλυση του υπουργείου Ανάπτυξης, το 57,04% της τιμής καταναλωτή είναι οι φόροι, τα τέλη και οι λοιπές επιβαρύνσεις, το 39,29% είναι η τιμή διυλιστηρίου, ενώ το περιθώριο κέρδους των εταιρειών εμπορίας και των πρατηριούχων εκτιμάται ότι αποτελεί το 3,67% της λιανικής τιμής.
Οι υψηλές τελικές τιμές των υγρών καυσίμων και ειδικά της απλής αμόλυβδης βενζίνης έχουν ως αποτέλεσμα η Ελλάδα να έχει την τρίτη ακριβότερη βενζίνη μεταξύ των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr