Πτωτικά κινήθηκαν οι πωλήσεις σε κάθε είδος καυσίμου, πλην του ντίζελ κίνησης. Στο σύνολο των καυσίμων είχαμε μείωση σε ποσοστό 2,6%, στις βενζίνες η μείωση έφτασε στο 2%, με τη σούπερ να καταγράφει πτώση 23,9%, τη σούπερ αμόλυβδη πτώση 6,1% και την απλή αμόλυβδη, οριακή αύξηση της τάξης του 0,5%.
Μείωση και στο ντίζελ κίνησης λόγω της ύφεσης στην οικοδομή
Αύξηση της τάξης του 7,8% παρουσίασε το πετρέλαιο κίνησης μέσα το 2008 ωστόσο, στο πρώτο δίμηνο του 2009, εμφανίζει μείωση της τάξης του 2%, στοιχείο που αντανακλά την κρίση στην πραγματική οικονομία και κυρίως στον κατασκευαστικό τομέα αφού το 90% του προϊόντος διατίθεται σε επαγγελματικά οχήματα.
Χαρακτηριστικό στοιχείο της κρίσης στον τομέα των επιχειρήσεων είναι και η σημαντική μείωση της τάξης του 25% που καταγράφεται στο πρώτο δίμηνο του έτους στις πωλήσεις μαζούτ, που αποτελεί βιομηχανικό καύσιμο.
Κατεβάζουν πιο συχνά το διακόπτη
Σημάδια της ύφεσης την οποία διέρχεται η πραγματική οικονομία αποτελούν και τα στοιχεία του ΔEΣMHE (Διαχειριστή Συστήματος Hλεκτρικής Eνέργειας) για τη συνολική κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στη χώρα, η οποία τον Iανουάριο του 2009 εμφανίζεται μειωμένη σε ποσοστό 6,37% σε σχέση με τον Iανουάριο του 2008.
H μεγαλύτερη κάμψη παρατηρείται στους καταναλωτές υψηλής τάσης δηλαδή στις μεγάλες βιομηχανίες όπου η κατανάλωση ενέργειας περιορίστηκε τον Iανουάριο του 2009 κατά 23,16%. Mείωση της τάξης του 4,21% καταγράφεται όμως και στο δίκτυο διανομής, δηλαδή στους οικιακούς καταναλωτές.
Ο Ενεργειακός
[email protected]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr