Τα στοιχεία της VesselsValue δείχνουν ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν δαπανήσει 13,8 δισ. δολάρια για 59 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου από το 2021, καθώς και περίπου 4 δισ. δολάρια για 41 πλοία μεταφοράς υγραερίου. Από την άλλη πλευρά οι Έλληνες πλοιοκτήτες δαπάνησαν 12,2 δισ. δολάρια σε 167 δεξαμενόπλοια, 4,1 δισ. δολάρια σε 109 bulkers και 3,1 δισ. δολάρια σε 39 containerships, στο ίδιο χρονικό διάστημα.
«Σε μια δεκαετία που καθορίστηκε από τις ασταθείς αγορές και μεγάλες αλλαγές στη δυναμική της ναυτιλίας, οι Έλληνες πλοιοκτήτες πήραν τολμηρές επενδυτικές θέσεις που θα μπορούσαν να διαμορφώσουν το μέλλον του παγκόσμιου εμπορίου», σχολίασε ο Dan Nash, αναπληρωτής διευθυντής αποτίμησης και ανάλυσης της VesselsValue. «Οι Έλληνες πλοιοκτήτες, με αυτές τις επενδύσεις, σαφώς, προετοιμάζονται για τη μελλοντική αύξηση της προσφοράς φυσικού αερίου και LNG στο παγκόσμιο ενεργειακό μείγμα».
Η τελευταία έκθεση της VesselsValue κατονομάζει την Capital Ship Management (Capital) με έδρα τον Πειραιά ως την εταιρεία με τις περισσότερες σχετικές επενδύσεις, με 15 μεγάλα πλοία LNG, δύο πολύ μεγάλα αμμωνιοφόρα (VLAC), οκτώ μεσαία πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου (MGC) και τέσσερα πλοία μεταφοράς διοξειδίου του άνθρακα (CO2), με συνολική δαπάνη 4,7 δισ. δολάρια. Την Capital ακολουθεί η Maran Gas Maritime (Maran) με έδρα την Αθήνα, η εταιρεία διαχείρισης πλοίων LNG του ναυτιλιακού ομίλου Αγγελικούση, με συνολική δαπάνη 3,3 δισ. δολάρια που περιλαμβάνει 15 μεγάλα πλοία LNG. Τρίτη είναι η Evalend Shipping με έδρα την Αθήνα, η οποία έχει δαπανήσει 3 δισ. δολάρια για 12 πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου (VLGC), δύο MGC, δύο VLAC και έξι μεγάλα πλοία LNG.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr