Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πρακτορείο Clarcsons, μέσα στο Φεβρουάριο έγιναν 58 παραγγελίες πλοίων παγκοσμίως.
Ανάμεσα σε όλες τις χώρες η Κορέα αναδεικνύεται πρώτη, καθώς τα ναυπηγεία της θα κατασκευάσουν τα 34 από αυτά, ποσοστό που ανέρχεται στο 74%.
Από την άλλη, η πρώτη μέχρι πρότινος Κίνα θα κατασκευάσει στα ναυπηγεία της τα 9 εξ αυτών, ποσοστό της τάξεως του 8%.
Στα τέλη Φεβρουαρίου, το συνολικό υπόλοιπο των εκκρεμών παραγγελιών πλοίων ανερχόταν σε 110,13 εκατομμύρια CGT, αυξημένο κατά 530.000 CGT σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.
Η Κορέα αντιπροσώπευε 38,63 εκατομμύρια CGT (35%) και η Κίνα 49,01 εκατομμύρια CGT (45%).
Σε σύγκριση με τον Ιανουάριο, οι εκκρεμείς παραγγελίες της Κορέας αυξήθηκαν κατά 1,04 εκατομμύρια CGT (3%), ενώ οι εκκρεμείς παραγγελίες της Κίνας συρρικνώθηκαν κατά 1% σε 520.000 CGT.
Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, οι εκκρεμείς παραγγελίες της Κορέας αυξήθηκαν κατά 21% και της Κίνας κατά 11%.
Ακόμα, ο δείκτης τιμών Clarkson για τα νεότευκτα διαμορφώθηκε στις 163,69 μονάδες αυξημένος κατά 8,96 μονάδες από την ίδια περίοδο του 2022.
Τέλος, ανά τύπο πλοίου, οι παραγγελίες πλοίων μεταφοράς LNG έφθασαν τα 250 εκατομμύρια δολάρια, οι παραγγελίες πολύ μεγάλων δεξαμενόπλοιων τα 120 εκατομμύρια δολάρια και οι παραγγελίες για πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στα 215 εκατομμύρια δολάρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr