Όπως αναφέρεται σε έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Allied, μέσα στο πρώτο δίμηνο του 2023 πωλήθηκαν συνολικά 266 πλοία εκ των οποίων τα 79 ήταν bulkers (μεταφοράς χύδην φορτίου), τα 130 δεξαμενόπλοια, τα 30 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα 13 πλοία μεταφοράς LPG (υγραέριο) και τα άλλα 14 χωρίζονται σε άλλους τύπους.
Στο σύνολο η χωρητικότητα των 266 πωληθέντων πλοίων ξεπερνά τα 20 εκατ. dwt, ενώ ο μέσος όρος ηλικίας τους είναι τα 14 έτη.
Ελληνικό χρώμα στην second hand αγορά
Η αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, είναι άλλη μία αγορά στην οποία οι Έλληνες εφοπλιστές καταγράφουν αξιοσημείωτη παρουσία με τους ίδιους να προτιμούν τα bulkers και τα δεξαμενόπλοια.
Όπως αναφέρει ο Allied, μέσα σε ένα χρόνο οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν αγοράσει 240 second hand πλοία στο σύνολο των 1.821.
Το νούμερο αυτό τους φέρνει στην πρώτη θέση της λίστας, με τους Κινέζους να ακολουθούν με την αγορά 188 πλοίων.
Μια ακόμα επιμέρους διάκριση είναι ότι οι Έλληνες είναι στην κορυφή της λίστας αγοραπωλησιών bulkers (132 από τα 658) και της λίστας δεξαμενόπλοιων (98 από τις 769) σε επίπεδο έτους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr