Παρά την κρίση που πέρασε από το 2ο εξάμηνο του 2022 και μετά ο τομέας της θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η ναυτιλιακή του κ. Πίττα κατέγραψε σημαντικά κέρδη τόσο στο 4ο τρίμηνο (42,9 εκατ. δολάρια), όσο και συνολικά στο 2022 (182,7 εκατ. δολάρια).
Ωστόσο, όσον αφορά το θέμα με την CSL, διεθνείς ασφαλιστικές εταιρείες στον τομέα της ναυτιλίας, αναφέρουν τα εξής, που μπορούν να «κουμπώσουν» σε αυτή την περίπτωση:
«Σε περίπτωση μακροπρόθεσμης ναύλωσης, η πρόωρη λήξη της ναύλωσης επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να διεκδικήσουν ένα δυνητικά μεγάλο ποσό αποζημίωσης, που αντιπροσωπεύει το διαφυγόν κέρδος για την υπόλοιπη περίοδο της ναύλωσης που ακυρώθηκε.
Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να αποδείξουν ότι υπέστησαν απώλειες που δεν μπορούν να αντισταθμιστούν επαρκώς με την επισκευή του πλοίου, π.χ. αν το επιτόκιο της ναύλωσης έχει μειωθεί από τότε που καθορίστηκε η αρχική ναύλωση».
Το πλοίο που ναυπηγήθηκε πριν από 25 χρόνια και έχει χωρητικότητα 1,439 teu, βρισκόταν σε συμφωνία με την CSL από τον Απρίλιο του 2022, αποφέροντας έσοδα στην Εuroseas 41,000 δολάρια ημερησίως.
Πάντως, όπως προαναφέρθηκε η αγορά εμπορευματοκιβωτίων σημείωσε πτώση κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του 2022 κάτι που πιθανά σημαίνει ότι η εταιρεία θα είναι δύσκολο να πετύχει νέα συμφωνία με τα παλιά επίπεδα τιμών για το ίδιο πλοίο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr