Πιο συγκεκριμένα για το 4ο τρίμηνο τα συνολικά έσοδα, ανέρχονται στα 42,9 εκατ. δολάρια, και το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους για εκείνη την περίοδο ανέρχεται στα 17,7 εκατ. δολάρια ή αλλιώς 2,50 δολάρια/μετοχή.
Ακόμα, το EBITDA έφτασε τα 22,9 εκατ. δολάρια, ενώ ένα επιπλέον εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι για το 4ο τρίμηνο ναυλώνονταν συνολικά 18 πλοία, αποφέροντας στην εταιρεία κατά μ.ο 29.399 δολάρια/μέρα.
Τα οικονομικά στοιχεία του 2022
Για το 2022, τα συνολικά καθαρά έσοδα ανέχονται στα 182,7 εκατ. δολάρια και το εισόδημα που αποδίδεται στους κοινούς μετόχους σε 106,2 εκατ. δολάρια.
Tα EBITDA έφτασαν τα 114.4 εκατ. δολάρια.
Όπως αναφέρεται επίσης, κατά μέσο όρο 17,12 πλοία απέφεραν έσοδα μέσα στο 2022, με ημερήσια κέρδη περίπου 31,964 δολάρια.
Ωστόσο, όπως επισημαίνεται, η εταιρεία Continental Shipping Line από τη Σιγκαπούρη, που είχε συνάψει συμφωνία χρονοναύλωσης για το πλοίο «Aegean Express», τον Ιανουάριο του 2023, αθέτησε τη συμφωνία κατά την περίοδο που το πλοίο ολοκλήρωνε τον προγραμματισμένο δεξαμενισμό του, για αυτό και η εταιρεία κινείται νομικά.
Ο Πρόεδρος και CEO της εταιρείας, κ. Αριστείδης Πίττας σχολίασε για τα οικονομικά αποτελέσματα:
«Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2022, οι αγορές εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκαν περισσότερο από 80% από τα επίπεδα που ήταν στο τέλος Σεπτεμβρίου ως αποτέλεσμα της μειωμένης ζήτησης.
Στις αρχές του 2023, οι ναύλοι της αγοράς υποχώρησαν λίγο περισσότερο και φαίνεται να έχουν σταθεροποιηθεί, προς το παρόν, σε επίπεδα ακόμα καλύτερα από τα επίπεδα που ήταν πριν από την πανδημία του COVID.
Ωστόσο, με ένα βιβλίο παραγγελιών, στο 29% υφιστάμενου στόλου, αναμένουμε ότι οι αγορές θα παραμείνουν σε χαμηλά επίπεδα τα επόμενα δύο χρόνια.
Ευτυχώς για εμάς η πλειοψηφία των νεότευκτων που έχουμε παραγγείλει αναμένεται να παραδοθούν μέσα στο 2024. Ο στόχος μας για τα επόμενα δύο χρόνια είναι να συνάψουμε συμβόλαια χρονοναύλωσης για όλα τα πλοία μας.
Αναμένουμε 9 νεότευκτα πλοία για τα οποία και θα φροντίσουμε να πετύχουμε συμφωνίες χρονοναύλωσης.
Για παράδειγμα το ένα από αυτά θα παραδοθεί στα τέλη του επόμενου μήνα και θα αποκομίζουμε 48.000 δολάρια/ μέρα για τρία χρόνια, ενώ παρόμοιο συμβόλαιο θα έχει και το «αδερφό» πλοίο του που θα παραδοθεί τον Ιούνιο του 2023.
Δείτε εδώ αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr