Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Ο σχεδιασμός των πλοίων περιλαμβάνει έναν πολύ μεγάλο δεξαμενόπλοιο μεταφοράς αργού πετρελαίου (VLCC) και ένα suezmax, τα οποία έχουν λάβει την κατ' αρχήν έγκριση (AiP) που έχει εκδοθεί ανεξάρτητα από τρεις νηογνώμονες: DNV, ABS και China Classification Society (CCS).
Ο σχεδιασμός είναι μια κοινή προσπάθεια μεταξύ των δύο μερών για την επίτευξη του στόχου της ουδετερότητας άνθρακα και ακολουθεί την ανάπτυξη ενός VLCC με μεθανόλη και του πρώτου στον κόσμο VLCC διπλού καυσίμου LNG .
Η Cosco αρχικά παρήγγειλε το πλοίο στο ναυπηγείο Dalian ως τυπικό πλοίο μαζούτ το 2017, αλλά ένα χρόνο αργότερα επέλεξε να αναβαθμίσει το δεξαμενόπλοιο για να το κάνει διπλού καυσίμου.