Η σύμβαση που υπογράφηκε πέρυσι περιλαμβάνει την κατασκευή 12 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με καύσιμα μεθανόλης, με χωρητικότητα περίπου 16.000 TEU το καθένα. Η Maersk βρίσκεται σε συνομιλίες με την Korea Shipbuilding & Offshore Engineering, την Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering και τη Samsung Heavy Industries για τις πρόσθετες παραγγελίες.
Το νέο συμβόλαιο εξαρτάται από το πότε θα πρέπει να παραδοθούν τα νέα πλοία, ανέφερε πηγή του κλάδου, προσθέτοντας, ότι η χωρητικότητα των τριών ναυπηγών είναι ήδη πλήρης για δύο έως τρία χρόνια και η παράδοση των νεότευκτων πλοίων στη Maersk είναι πιθανό να γίνει το 2025 ή το 2026.
Η μέση τιμή των πλοίων με καύσιμο μεθανόλη ήταν 175 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ όταν υπογράφηκε η σύμβαση πέρυσι. Το τίμημα που θα εφαρμοστεί στη νέα σύμβαση υπολογίζεται στα 183 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Το νέο συμβόλαιο είναι πιθανό να αφορά 12 πλοία συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων έως έξι επιλογών παρόμοια με το περσινό συμβόλαιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr