Ο όγκος των εξαγωγών εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 13%, ενώ ο όγκος εγχώριων εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκε κατά 6,3%. Η μεγαλύτερη άνοδος των όγκων σημειώθηκε για το λιμάνι του Shenzhen, το οποίο σημείωσε ρυθμό ανάπτυξης άνω του 60%.
Η Σαγκάη επανέφερε σταδιακά την εργοστασιακή παραγωγή και η αλυσίδα εφοδιασμού άρχισε να βελτιώνεται με το λιμάνι να σημειώνει αύξηση όγκου εμπορευματοκιβωτίων κατά 0,8% από έτος σε έτος. Ο μέσος ημερήσιος όγκος διακίνησης αυξήθηκε κατά 4,7% σε σύγκριση με τα μέσα Μαΐου.
Η διακίνηση φορτίου στα μεγάλα λιμάνια των παράκτιων κόμβων μειώθηκε κατά 0,9%, ενώ η διακίνηση φορτίου διεθνούς εμπορίου αυξήθηκε κατά 2,6%. Οι αποστολές αργού πετρελαίου στα μεγάλα παράκτια λιμάνια αυξήθηκαν κατά 13,8 % σε ετήσια βάση στα τέλη Μαΐου. Μεταξύ των οποίων το λιμάνι του Dalian σημείωσε ρυθμό ανάπτυξης 35%.
Οι αποστολές των μεταλλευμάτων στα μεγάλα κινεζικά λιμάνια μειώθηκαν κατά 7,2%, ενώ τα λιμενικά αποθέματα αυξήθηκαν κατά 12,03%. Στα τέλη του Μαΐου, η διακίνηση φορτίου και ο όγκος εμπορευματοκιβωτίων σε τρία μεγάλα λιμάνια του ποταμού Yangtze, Nanjing, Wuhan και Chongqing, παρουσίασαν αυξήσεις.
Για ολόκληρο τον μήνα Μάιο, ο όγκος εμπορευματοκιβωτίων σε οκτώ λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 4,1% από έτος σε έτος. Ο όγκος των διεθνών εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 7,4%, ενώ ο όγκος των εμπορικών συναλλαγών στην ενδοχώρα μειώθηκε κατά 5,6% επηρεασμένος από τα κρούσματα του Covid που συνέβησαν σε ορισμένες μεγάλες πόλεις-λιμάνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr